Slasken92 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er det vanlig å bli kåt i fylla? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ikke uvanlig nei, men her så antar jeg at det gjelder som i de fleste andre situasjer, det varierer fra person til person, dag til dag, drikke til drikke og så videre... 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vet ikke om det er det at man er generelt kåt i fylla, men jeg kan ha en tendens til å hvertfall ha lettere for å prøve meg dersom jeg finner ei jeg ville ha prøvd meg på. Dette er jo da meg, jeg kan ikke svare for alle 2 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kåt er man hele tiden. Man blir bare modigere med alkoholen i kroppen, slik at man framstår som kåt mer tydelig. 2 Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Mener pils inneholder hormoner av ett slag... husker ikke helt det der eller om d har noe med saken å gjøre, men d er vel ikke umulig? 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 pils inneholder mye østrogen (kvinnelige hormoner) hvis jeg husker rett. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Alkohol inneholder kvinnelige hormoner som gjør at man ikke kan kjøre bil... samt at man blir kåt da. (Første setningen har jeg lest før.) Hehe, neida. Får håpe dere damer her tåler en spøk 5 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Individuelt. Undertegnede blir f.eks ikke kåt i fylla, men det finnes nok av eksempler på det motsatte. I utg.pktet er det en god egenskap å kunne bli kåt i fylla, mener jeg iaf. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Selv blir jeg ikke kåt, men mer vågal som alle andre. Et drikkemiljø er jo en slags arena hvor man kan være litt vill og dum, og alle parter forstår jo hva de gir seg ut på når de drar visse plasser for å feste. Klining og sex blir det vel raskt i fylla, men å kjenne at man blir kåt som en følge av å være full? Nei, beklager! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå