blackbear Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Noen som har gode/dårlige erfaringer med nettbutikken NetOnNet? Og hvordan har det seg en maskin jeg finner her som jeg kunne tenke meg,finner jeg ikke noen opplysninger om noe annet sted? Ikke engang på Packard Bell`s egne sider. Packard Bell EasyNote TS11-HR-900NC Noen som kan svare meg på det? På forhånd tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Det er en ny modell på markedet. Packard Bell er (som du kanskje vet?) eid av Acer og maskinene er ganske like. Regner med at acer også kommer med modeller med tilsvarende spesifiaksjoner snart. NetOnNet har jeg gode erfaringer med de få gangene jeg har benyttet dem, Packard Bell/Acer gir som oftest mye maskinvare/spesifikasjoner for pengene, men som man vel kan forvente så når de ikke opp til dyrere merker kvalitetsmessig (Sony, Lenovo). Har selv hatt flere Acer maskiner og har ikke hatt problemer med noen av dem, men har merket på enkelte modeller at produksjonskastnadene er presset ned. Sitter per i dag med en Acer 3820TG som jeg er kjempefornøyd med, og som er noe av det beste acer har produsert. Her er en asus maskin med lignende spesifikasjoner som du også kan ta en titt på: http://www.prisjakt.no/product.php?p=809666 Asus N53SV. FullHD skjerm, GT540 skjermkort, sandy bridge i5 CPU, 640Gb HDD. Men den har ikke Bluray. Om den er bedre? Det vet jeg ikke, men den er ihvertfall et alternativ med omtrent samme specs. Endret 12. mars 2011 av OC-Freak Lenke til kommentar
blackbear Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Tusen takk OC-Freak !!!!! Da var det et spørsmål til. Noen som har gode/dårlige erfaringer med Packard Bell?? Eller noen med andre anbefalinger??? Endret 13. mars 2011 av blackbear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå