Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

NetOn Net/Packard Bell?

Anbefalte innlegg

Noen som har gode/dårlige erfaringer med nettbutikken NetOnNet?

Og hvordan har det seg en maskin jeg finner her som jeg kunne tenke meg,finner jeg ikke noen

opplysninger om noe annet sted? Ikke engang på Packard Bell`s egne sider.

Packard Bell EasyNote TS11-HR-900NC

Noen som kan svare meg på det?

På forhånd tusen takk for all hjelp :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ny modell på markedet. Packard Bell er (som du kanskje vet?) eid av Acer og maskinene er ganske like. Regner med at acer også kommer med modeller med tilsvarende spesifiaksjoner snart.

NetOnNet har jeg gode erfaringer med de få gangene jeg har benyttet dem, Packard Bell/Acer gir som oftest mye maskinvare/spesifikasjoner for pengene, men som man vel kan forvente så når de ikke opp til dyrere merker kvalitetsmessig (Sony, Lenovo).

Har selv hatt flere Acer maskiner og har ikke hatt problemer med noen av dem, men har merket på enkelte modeller at produksjonskastnadene er presset ned. Sitter per i dag med en Acer 3820TG som jeg er kjempefornøyd med, og som er noe av det beste acer har produsert.

Her er en asus maskin med lignende spesifikasjoner som du også kan ta en titt på:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=809666 Asus N53SV. FullHD skjerm, GT540 skjermkort, sandy bridge i5 CPU, 640Gb HDD. Men den har ikke Bluray.

Om den er bedre? Det vet jeg ikke, men den er ihvertfall et alternativ med omtrent samme specs.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...