Green_Monster Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Battle.no: The whole world as playground - This is the idea behind the new engine called Outerra. It promises seamless rendering, traveling from outer space and way down to the inches of grass anywhere on the planet, travel across the seas, and vast mountains to explore the whole world in this new and innovative engine. Outerra is a small independent game studio based in Slovakia, founded in 2010 and driven by developers with a common interest to create a complete, planetary scale virtual environment for future games and simulations. Battle.no have met the makers and developers at Outerra, and got an exclusive and informative interview. With us today is Brano Kemen. The whole article is found HERE Endret 12. mars 2011 av Cri Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vel dette kan bli et krevende spill, men det er over hodet ikke umulig. Det sies at Minecraft verdenen som genereres etterhvert som du farer rundt, kan bli opp til 6 ganger så stor som vår hvirkelige verden. Du vil selvfølgelig bare befinne deg på et lite kart i slengen, men som sakt så generer den banen mens du går, og legger tidligere genererte områder bak deg. Så jeg er spent på hvor detaljert og geografisk korrekt de klarer å lage dette spillet. Blir spennende å følge med på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå