P0nduz Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei funnet ut at jeg bør kjøpe meg et gaming headset til xbox360 og valget står mellom: Tritton ax720 Trurtle beach Earforce x41 Det viktigste for meg er god kvalitet og god lyd. Hvem av disse lønner det seg å velge? JC Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Her e den eg har vundert. http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID.225974700 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Jeg har Turtel Beach X41 selv. Kan anbefale denne, dyp bass. God god lyd selv ved høye skarpe lyder. Deilig og ha på seg. Men, på den negative siden. Må jeg si, kjøper du trådløs. Må du regne med noen drop out. Lyden kan bli borte i noen sekunder. Dette skjer med meg om det er mye støy på nettlinjen min. Å litt "pop" i lyden og bakgrunn sus. Dette skjer siden den er trådløs. (Skjer sjeldent da). Men ser du bort ifra dette. Kjempe headsett. Endret 17. april 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå