Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny telefon og da er vel tiden moden for å hive seg på dette med smart telefoner. Har null peil på telefoner og hva som er bra/dårlig så håper at noen kan sende meg i riktig retning :)

Det eneste absolutte kravet til en ny telefon er at den støtter videosamtaler via Skype. Etter å ha lest på skype.com så betyr det at Anderoid er ute av dansen fordi det ikke støtter videosamtaler. Utover dette så bør den ha muligheter for apps av ulike typer, helst ikke touch-display(har inntrykk av at disse ofte går i stykker?) men om det er så er det helt ok, fullt tastatur er å foretrekke.

Sitter jeg egentlig igjen med bare iPhone eller er det noen av Symbian-telefonene som er ok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kan si ettersom Android er ute av lyset. Personelig så liker jeg ikke symbian, synes for det første det er ufattelig stygt utsene på det. Og synes det er rotete og stygt.

Men det er min mening

Lenke til kommentar

Videosamtaler er rett rundt hjørne for Skype på Android:

http://www.engadget.com/2011/01/06/motorola-droid-bionic-to-make-skype-video-calls/

Og skal du ikke ha touchskjerm sliter du vel litt om du skal finne noe fornuftig god smarttelefon:) Apple lager ikke telefoner med tastatur heller, så da er de også utelukket..

Men, tror ikke du skal være redd for og satse på en mobil med touchskjerm!

Her har du noe av det råeste du kan få tak i;

http://www.amobil.no/artikler/lg_optimus_2x/90653

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

Vanlig tastatur er å foretrekke men om det er touch så går det også. Blir moro å se om Skype kommer til Android snart da :) Hva finnes av telefoner med Android, har hørt mange som sier at HTC bare er noe dårlig skrap som passer best på dynga? Stemmer dette?

Lenke til kommentar

At HTC var noe drit før stemmer vel til en viss grad, men det var vel HTC sine første forsøk på og lage smartmobiler med Windows OS.. De siste årene har HTC hatt en fantastisk vekst og lager mobiler med god byggkvalitet i tillegg til og ha et meget bredt utvalg av telefoner...

Men nå synes jeg ikke du skal ta alt vi "fanboys" her inne prøver og overbevise deg med for god fisk, foreslår at du tar deg en tur i en mobilbutikk og prøver ut de mobilene du ser for deg som alternativer og gjør deg selv opp en mening om hva som passer deg best!

Lenke til kommentar

Men nå synes jeg ikke du skal ta alt vi "fanboys" her inne prøver og overbevise deg med for god fisk, foreslår at du tar deg en tur i en mobilbutikk og prøver ut de mobilene du ser for deg som alternativer og gjør deg selv opp en mening om hva som passer deg best!

Skal det, men det skader jo ikke å høre på hva "fanboys" rundt om har å si ;)

Lenke til kommentar

Får håpe Skype kommer med Android støtte snart da :)

Noen som har erfaring med hvordan skype/andre videosamtaler fungerer fungerer på iPhone? Leste at kameraet foran på iPhone 4 bare er på 0.3 MP og det kan umulig se bra ut på Skype når jeg "ringer" til en med laptop som har mye høyere oppløsning enn meg :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...