Gå til innhold

Lommebok som Exentri, men med myntlomme?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vil kjøpe meg ny lommebok. Det jeg ser etter er en lommebok i skinn med rundt 6 kortplasser, seddellomme og aller helst myntlomme. Den bør ikke være særlig stor og klumpete.

 

Vet ærlig talt ikke hva mer enn dette jeg bør stille som krav til lommeboka. :p Den bør ikke være for dyr.

 

Hadde Exentri hatt myntlomme, hadde jeg kjøpt denne på flekken (for å gi en pekepinn på hvilken retning i lommebokjungelen jeg vil gå)

http://exentri.no/672/6207/EXENTRI-TM-Kortholder-Art-EX-002-Brun.aspx

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tiger har en modell som jeg mener å huske heter "Zip wallet", selv om bildesøk på google gir lite resultater. Hendig liten sak med et lite myntrom og plass til nok av kort på "utensiden" slik at de er lett tilgjengelige. Vet så og si samtlige Volt-butikker har den inne i både brun, sort og vinrød.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt en lommebok fra Exentri nå siden jeg kjøpte den til meg selv i julegave, og jeg elsker den. Jeg har sjelden mynter, av den enkle grunn at jeg alltid bruker kort. Men de få gangene jeg har hatt mynter i den, har det aldri vært noe problem. Så lenge du ikke har en hel haug av de, klarer de å holde seg på plass.

Lenke til kommentar

Tafset i en Exentri i dag, ble ikke særlig imponert over kvaliteten... Så den er nesten utelukket (mest pga. mangel på myntrom)

 

Noen tips til merker jeg bør se etter, og nettsider som fører nevnte merker? Har sett litt på Gant og ToS, men lommebøker er ikke det jeg kan mest om.

 

Kan jo skrive opp en sjekkliste:

- Kvalitetsskinn, helst mørk (brun/svart)

- "Bredt/liggende" format

- Må/bør ha myntlomme

- Gjerne litt stilig. Heller lekkert design enn proppfull av kredittkortlommer (trenger bare rundt 6 tenker jeg)

- Bør ikke overskride 500 grunker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...