Lindsay Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Valget står mellom Norman eller Cisco Prisene er jo forskjellige men også hardware men de gjør jo stort sett samme jobb? Vil jo også bli innstalert Yoggie gatekeeper på hver klient på alle VLAN. Prismessig så kommer cisco best ut men norman har jeg best erfaringer med Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Du sier jo absolutt ingenting om hvilke krav dere har til løsningen eller hvilke løsninger fra Norman og Cisco dere ser på. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Ettersom linken til norman ikke fungerer er dette da en Network Protection som fungerer transparent og er det samme som Cisco spam&virus blokker. Forskjellen er hardwaremessig og selvfølgelig da også med ytelse Løsningen skal fungere raskt og att en har sikkerheten ivaretatt ellers har jeg ingen krav egentlig Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Så med andre ord, det dere er ute etter er en transparent proxy som også fungerer som brannmur som en ytre perimetersikring av nettverket deres? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Slik jeg har forstått det når det gjelder Norman sin løsning så scanner den bare trafikk som er skadelig og har ingen brannmurfunksjonalitet. Hvordan cisco løsningen fungerer har jeg ikke funnet noe godt svar på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå