Fruitdealer Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Hei Jeg har et lite problem når jeg skal spille HoN, for noen få dager siden begynte spille å lagge og jeg vet ikke hvorfor, jeg har tatt nye win7 64-bit updates og reinstallet 2 ganger, men det lagger fortsatt. Kan det være noe med sjermkortet mitt eller noe? NVIDIA GeFore GTX 285 EDIT: Alle spille, youtube osv har lag også! Endret 13. mars 2011 av Fruitdealer Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er PCen din varm kanskje? Sjekk temperaturene ved å bruke ett program som feks Everest. Om varme er problemet så copy paster jeg bare dette fra en tråd jeg akkurat posta i. Man skal vell helst ikke bruke en støvsuger inni PCen ettersom det genererer statisk elektrisitet. Å vi vet vell alle at det ikke er så veldig bra. Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe luft på boks i stedet, bare husk å ikke hold den opp ned under bruk ettersom det kan komme veske ut da, noe som heller ikke er bra. Kjøp også Qtips om du ikke har for å rense kjølleribbene. Ikke løsne kjøleribben for å gjøre dette. Om du løsner den er du nødt til å rense CPUen og skifte kjøle pasta. Husk CPU viften og kjøleribben er minst like viktig som skjermkortet. Også lurt å rense viften til strømforsyningen. Om det er vifte på hovedkortet, rens den også. Rens alle støv filtrene på kabinettet også viftene. Etter alt det kan du kjøre en defragmentering i Windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har du oppdatert til nyeste skjermkort drivere, samt. lyd drivere? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 På hvilket spill? Er .NET installert og oppdatert? Er DirectX installert (ikke glem at ofte må du innstallere eldre versioner for å få eldre til til å fungere sikkelig) Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har reformatert, jeg har renset komponenter og kabinett for støv, jeg har lastet ned nye driver updates, jeg har installert et program som heter Tune-Up, jeg har gjort skrudd av load up ting på MSConfig. Og allikevell det samme lag, det eneste jeg ikke har gjort, men prøver nå, er å updatere ssd disken min. Men ellers, om dere har tips, feel free to leave comment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå