st0ver Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 sitter å lurer på å bygge en htpc,men kunne tenkt å bygge en skikkelig kraftpakke for å ha i tvbenken uten at denne svever av bråk inni dær. har ikke bygd pc på 6 år nå å har ramla litt ut når det gjelder å følge med. er jo passe små invendig disse kabinettene til htpc så tenkte mest på hvordan skjermkort som passer best med tanke på støy,størrelse og ytelse. viftetyper til kabinett og cpu. mvh st0ver Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 har du et budskjett? Det meste kan presses inn i et htpc kabinett, har sett at mange av de som selges i nettbutikker har plass til et vanlig skjermkort, altså, med vanlig mener jeg vanlig størrelse. Om minimal støy er viktig, bør du gå for vifter som ikke bråker, og ett skjermkort som ikke har referanse kjøler, da de viftene bråker som bare. Fleste htpc kabinetter jeg har sett, støtter mATX og mini-itx hovedkort. Har sett noen som støtter ATX også, men de var det ikke mange av sist jeg sjekket. Siden du trenger kraft, kan du gå for sandy brigde oppsett, altså socket 1155. Hva er budskjettet ditt? hva trenger du? hva har du fra før av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå