^fmj Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har et lite problem ved bruk av programmet nView. Jeg har tvTool, og da får jeg farger, men jeg vil vite hva som er problemet! (nysgjerrig) Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Mest sannsyling er det fordi nView sendte feil format. Tror det er PAL-B som er standard i Norge. Hvis programmet sendte i f.eks. PAL-G. ville du fått svart-hvitt bilde. Men som sagt, er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Hvordan skifter jeg mellom PAL-G og PAL-B da? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Vet ikke Det var en venn som hadde det, ikke jeg. Snublet bare borti det en gang. Men det er bare å leke seg litt, så finner du det før eller siden :smile: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Display properties > settings > advanced > geforce xxxx > nview > enhetsinnstillinger > velg utdataenhet. der kan du endre pal 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå