Eirik226 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei, Jeg kjøpte nettopp en modifisert sinus omformer fra 12v til vanlig strømnett. Jeg har prøvd og lest rundt på internett og har funnet ut at du ikke skal kjøre vanlig elektronikk på en modifisert sinus omformer, men det jeg lurer på er om dette bare gjelder fin elektro eller om det går greit å kjøre en mp3 spiller på denne omformeren? - Skal ha den i bil, kan ikke legge inn anlegg så dette er den eneste muligheten. Lurer også på om det er farlig for en iphone 4 og lade den på denne omformeren? Omformer er kjøpt på Clas Ohlson og er på 300w. Takk på forhand! Lenke til kommentar
runerask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvis du ønsker å være litt mer trygg, så kan du skaffe deg en UPS å montere imellom. Den filtrerer spenningen for "støy" Lenke til kommentar
Eirik226 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Lever opp til navnet rune"rask"! Takk for svaret, kjekker ut hva det er nå og eventuelle priser! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Eirik226 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Finner ingen UPS som er billige, er det virkelig nødvendig? Har du i såfall noen tips til en som ikke er for dyr? Omformeren jeg kjøpte er 300w og gir 1 stikkontakt skal bare kjøre ett mindre annlegg på den som ikke er alt for dyrt. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 UPS'er finnes i alle størrelser og prisklasser, skal lete litt på nettet... Lenke til kommentar
Eirik226 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Takk skal du ha Lenke til kommentar
runerask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Var ikke enkelt å finne dem minste, men fant en her som ikke er så veldig dyr eller stor; http://www.dustinhome.no/pd_5010383306.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå