Xp3ri3nZ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei eg har kiect og skulle koble den til xbox 360en men den kabelen passer jo ikke i noen utganger i xboxen! Er det noe spesiell overgang eg må ha eller noe? Takker får alle svar Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Du trenger en adapter ja. Denne er med i pakken. Du kobler kameraet inn i inngangen, setter inn inn strøm-kontakten og kobler usb`n til xbox`en Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Du trenger en adapter ja. Denne er med i pakken. Du kobler kameraet inn i inngangen, setter inn inn strøm-kontakten og kobler usb`n til xbox`en Eg kjøpte Xbox Arcade og den er ikke med i pakken nei Hvor mye koster disse externt? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Den skal vel følge med kameraet? ikke xboxen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har du kjøpt brukt kinect? I så fall så har du driti på draget, for da blir det der dyrt for deg... Har du derimot kjøpt dette nytt i butikk, så tar du det bare med tilbake og sier det var feil Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Den skal vel følge med kameraet? ikke xboxen. Den skal følge med kameraet ja... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Den skal vel følge med kameraet? ikke xboxen. Den skal følge med kameraet ja... korrekt. og når du pakker ut sensoren så må du faktisk ta av strømledningen for å kunne putte den inn i en slim. Så hvis trådstarter kunne fortelle litt mere om hva han har kjøpt og hva han roter med så hadde det vært greit. Hvis han har kjøpt en uten strømledning så har han krav på denne gratis. for det ble faktisk solgt noen uten i begynnelsen. Endret 13. mars 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Den skal vel følge med kameraet? ikke xboxen. Den skal følge med kameraet ja... korrekt. og når du pakker ut sensoren så må du faktisk ta av strømledningen for å kunne putte den inn i en slim. Så hvis trådstarter kunne fortelle litt mere om hva han har kjøpt og hva han roter med så hadde det vært greit. Hvis han har kjøpt en uten strømledning så har han krav på denne gratis. for det ble faktisk solgt noen uten i begynnelsen. Eg har kjøpt Xbox SLim med Kinect Arcade. Men vill bruke Kinect på den gamle xbox 360 (Fat) Hvor mye koster denne kabelen=? Ja xbox slim ble kjøpt på Siba på kvadrat får 2 månder siden, var ikke før nå eg oppdaga at den ikke passa i den gamle xboxen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 gå dit og få en strømadapter. dette skal være gratis! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Arcade slim med kinect selges uten dette adapteret, så jeg blir overrasket hvis han får dette gratis. Hadde han kjøpt bare kinect så skal dette følge med, men det gjør det altså ikke når du kjøper slimbundle m/kinect. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Ja kjøpte slimbundle og har 2 xboxer! Noen som vett hva den kabelen koster sånn ca? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ja kjøpte slimbundle og har 2 xboxer! Noen som vett hva den kabelen koster sånn ca? Er visst ikke så ille hvis du kjøper på ebay. http://viewitem.eim.ebay.no/Power-Supply-Adapter-For-Xbox-360-Kinect-Sensor/270713958521/item Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da har jeg fått sjekket litt, og hvis du ringer microsoft support, og oppgir serienummer på den gamle konsollen, så sender de deg poweret gratis Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har nå prøvd å bestille et slikt "gratis" power til kinect, og tror du ikke de skurkene skal ha 250kr!!!!!!!! i frakt for driten da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå