lessis Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Takk for turen i går. Fikk til noen bilder jeg også med det nye objektivet. Det meget fotograferte huset Påskevær Forlatte ski, vi vandret på Bygdøy..... Høyt oppe og langt fra oss Teo Iskrystaller På tynn is 3 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er bestandig morro å se på alt det forskjellige ting vi tar bilder av. Å være sist ute med å legge ut bilder er ikke alltid så morsomt, men i denne gangen gikk det greit, da turen var lang og det på min brikke befant seg litt av hvert. Atter en gang mange fine bilder fra turen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Jeg er helt enig i at det morsomt å se hva dere andre oppdaget, som jeg ikke så. Kan dere bekrefte at en del av bildene mine er mer lilla enn de burde? Endret 14. mars 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Takk for at jeg er blitt invitert inn i deres lille eksklusive gjeng! Takk for at du slår følge, i vår inklusive variabel størrelse gjeng Fine bilder Rose-Marie, jeg likte særlig det med ryggene, det som GENTorly kommenterer Den minste er den største. Vel talt! @Lessis, bra, likte særlig På tynn is Kan dere bekrefte at en del av bildene mine er mer lilla enn de burde? Ja, og litt for gulgrønne også. Neida, de ser fine ut på skjermen min her Kul den tavla! Og hobbyen. Og ... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Tenkte jeg kunne poste litt flere bilder jeg! Skyggen av meg ødela noe på bilde med sykkelen. oooog jeg redigerte bort den kabelen på nest siste bilde.. men glemte å lagre. Endret 14. mars 2011 av GENTorly 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Mange ulike vinklinger og oppfinnsomme bilder her ja...skulle kommentert hver enkelt, men det er knapt med tid om dagene. Synes Rose-Marie som nykommer hadde et stemningsfullt seilskutebilde her...fine farger også. 1 Lenke til kommentar
Rose-Marie Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Takk for fint treff ja, kjempehyggelig som alltid, og noen bilder på brikken ser ganske bra ut her jeg sitter: Fasettbygget og RandiA Velkommen I Velkommen II Nærportrett I Nærportrett II Seriøst portrett Portrett av en portrettfotograf Senvinter Tidligvår Det får vel holde herfra Jeg likte bildet av fasettbygget med Randi i fotenden. Kreativt! Lenke til kommentar
Rose-Marie Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Takker for et hyggelig treff. Starter med et gruppebilde av gjengen AKAM120311-9.jpg by gorgat112, on Flickr Vi fulgte sporet videre etter gode motiver AKAM120311-74.jpg by gorgat112, on Flickr Det var vanskelig å finne den rette plassen (å lande) AKAM120311-65.jpg by gorgat112, on Flickr Så vi lette videre AKAM120311-84.jpg by gorgat112, on Flickr Var vi på rett spor? AKAM120311-29.jpg by gorgat112, on Flickr Fører veien oss hit? AKAM120311-127.jpg by gorgat112, on Flickr Eller hit AKAM120311-15.jpg by gorgat112, on Flickr Eneste vi kunne konkludere med at det snart er sommer, eller ikke AKAM120311-133.jpg by gorgat112, on Flickr Takker alle som var med for en fin dag. Treffes igjen om ikke lenge (Når det er vår?) Bildeserien din er fantastisk morsom og kreativ! ;-) Så flotte bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå