Fillefant Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei, jeg skal nå ha meg en ny telefon. Har for tiden Nokia N97 mini, og er rett og slett ikke fornøyd, føler den er treig og til tider henger seg. Så har sett på HTC Desire og Desire Z. De som dog frister mest er N8 eller E7. Spørsmål angående telefonene. Hva er forskjellene mellom N8 og E7 bortsett fra Qwerty? Vil N8 eller E7 være merkbare oppgraderingen fra min N97 mtp hurtighet og ytelse? Jeg kommer til å benytte meg av Tv2 Sumo regner jeg med grunnet Premier League og vil derfor ha en telefon med god skjerm, dette er en viktig faktor. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 HTC Desire HD sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 N8 har gått ok kritikk og har fokus på multimedia. E7 har fått laber kritikk og har fokus på proffunksjoner. Ytelsesmessig er begge en solid oppgradering fra N97. E7 har en del stabilitetsproblemer. Desire HD og Desire Z er også veldig gode telefoner, med helt andre egenskaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå