Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var i byen og i stallen idag, og jeg hadde hele tiden min iPod Classic i veska. I byen kjøpte jeg en iste, som også ble liggende i veska. Den begynte å lekke etter hvert (jeg hadde antakelig ikke skrudd korken ordentlig på), så jeg tok den ut, men jeg lot iPoden være igjen. Den lå der kanskje 1-2 timer før jeg tok ut isteen, og etter det, kanskje 1 time. Nå har det gått ytterligere 1 time, og iPod virker ikke (den har ikke virket siden jeg oppdaget lekkasjen). Jeg har koblet den til PC'en i noen minutter, skrudd av og på Hold flere ganger, holdt inne midtknappen og menyknappen i evigheter, men den vil bare ikke fungere. Ingen rekasjon overhode. Den er ikke et år gammel engang.

 

Er det noen mulighet for at jeg kan få den til å virke igjen? Evt. få en ny fra butikken, selv om det var min skyld at den gikk i stykker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

første spørsmål: Tvilsomt. Andre spørsmål: Tegnet du forsikring hos butikken du fikk den av? Hvis ikke får du ikke ny derfra, de gir ikke reklamasjon på fuktskader...

 

Men du kan sjekke med forsikringsselskapet ditt om du er dekket for det, for eksempel gjennom reiseforsikringen din. Jeg er det. Det er dog mulig at egenandelen er for høy til at det lønner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...