MrAvionics Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Begynte litt å lure Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Fikk bare lyst til å kommentere.. btw, regner med at viftene dine funker etter at du koblet til en molex ledning? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Sånn halveis seriøst så vil jeg tippe det at de har gått for 3sett pinner istedenfor 1 har noe med trådtykkelsen de har på kretskortene og hvor mye de bør utsettes for. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tror selv at det er for at de ikke vil koble til alt som trenger strøm fra ett og samme punkt. altså, det cruzader nettop skrev. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Viftene funker med molex ja. Regner med at det funker med adapteren også da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 hehe, bare lurte, da jeg nettop fant et adapter som ikke ville fungere her.. Ble å koble på viftestyring istedet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Funker ikke dine vifter med molex ? Var rart. Mine gjør ihvertfall det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 var overgangen som var defekt. sjekket nettop med et mutimeter, brudd i ledningene.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Sånn halveis seriøst så vil jeg tippe det at de har gått for 3sett pinner istedenfor 1 har noe med trådtykkelsen de har på kretskortene og hvor mye de bør utsettes for. Tror selv at det er for at de ikke vil koble til alt som trenger strøm fra ett og samme punkt. altså, det cruzader nettop skrev. Godt mulig det. Var faktisk ikke så dum tanke det, men funket jo med molex før. Og den hadde kun 4 pinner var overgangen som var defekt. sjekket nettop med et mutimeter, brudd i ledningene.. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå