Gå til innhold

[Løst] koble vifte fra kabinett til sata strøm ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner :)

Jeg lette litt på dealextreme, men fant ikkenoe adapter fra sata til 3pin. tviler på at det finnes også. Det går vel an å skjule kabelen om du skal ha minst mulig kabelrot? :)

Om du har muligheten, så kan du jo koble de på hovedkortet, men da kjører de ikke på 100%, da de blir justert etter hovedkortets sensorer, elelr temperaturen.

Lenke til kommentar

Skjønner :)

Jeg lette litt på dealextreme, men fant ikkenoe adapter fra sata til 3pin. tviler på at det finnes også. Det går vel an å skjule kabelen om du skal ha minst mulig kabelrot? :)

Skjule kablen skal jeg uansett, men blir fort litt fult bak hovedkortet :)

Om du har muligheten, så kan du jo koble de på hovedkortet, men da kjører de ikke på 100%, da de blir justert etter hovedkortets sensorer, elelr temperaturen.

På hovedkortet kan jeg kun koble til en stykk 3 pin vifte.

De minste du får er disse:

41Mu7xIoW9L.jpg

Billigste jeg så i farten på ebay er rundt 60kr for er Her.

Så kan du evnt gå for molex til 3pin adaptere videre.

Takk for svar :) Kan funke en slik en. Litt dyr synes jeg. Fant en på DX til under halv pris. litt større men det er ikke så farlig :)

post-183038-0-47286200-1299958665_thumb.jpg SKU. 48456

Edit: Skrivelief som vanlig :)

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

derfor de deler det i 3pinner jo! de lager mer strøm!! :tease:

De driver med klasseskille... A B C sortering av elektronene.

smarte elektroner i første pinne som driver elektronikken, de mindre smarte i neste pinne tar motoren.

og de litt treige i siste pinnen som tar bare leds

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

3stk 12volt er jo soleklart mer strøm enn bare en 12volt! :innocent:

er fortsatt 12V. du får ikke mere strøm om du kobler sammen to stykk 12V kurser..

derfor de deler det i 3pinner jo! de lager mer strøm!! :tease:De driver med klasseskille... A B C sortering av elektronene.smarte elektroner i første pinne som driver elektronikken, de mindre smarte i neste pinne tar motoren.og de litt treige i siste pinnen som tar bare leds

Hva faen er det du snakker om?

• Liker 1
Lenke til kommentar

3stk 12volt er jo soleklart mer strøm enn bare en 12volt! :innocent:

er fortsatt 12V. du får ikke mere strøm om du kobler sammen to stykk 12V kurser..

derfor de deler det i 3pinner jo! de lager mer strøm!! :tease:De driver med klasseskille... A B C sortering av elektronene.smarte elektroner i første pinne som driver elektronikken, de mindre smarte i neste pinne tar motoren.og de litt treige i siste pinnen som tar bare leds

Hva faen er det du snakker om?

Du har ikke skjønt at han bare tuller ? :!:

Klasseskille blandt elektroner, et stadig økende problem i vårt samfunn...

Helt forferdelig :) De dumme elektronene kan jo ikke noe for at de ikke er så smarte ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...