Ratleto Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Takk for hyggelig mellom-treff Helena og Preben (Epp). Det ble noen bilder idag også, selv om stedet i utgangspunktet kanskje ikke var allverdens interessant. The future is already here Minimalistisk Lokal monstermast Preben med feil grønnfarge på kamuflasjejakka. Halve meg Helena Preben Whitefinger Kroppanbrua Glassfasade Edit: Er området-beskrivelsen i tittelen bra nok, forresten? Holder det med "Sluppen", eller bør det stå noe mer? Endret 12. mars 2011 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk for idag! :-) Titeln er greit, synes jeg, men hvis du vil kan du legge til Kroppanbrua. Wow, dine arkitekturbilder ble flotte! Särlig "The future is already here". Ble ikke fornöyd med mine bilder, men, men... 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fine bilder dere fikk til! Jeg skal legge mine ut i morgen. Har blitt ferdig med dem nå, men fikk feber i kveld så må prioritere litt søvn. PS: Det er ikke feil grønnfarge på jakka. Om jeg hadde hatt kamuflasje, så hadde nok politiet i Cleveland kommet og hanket oss inn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 PS: Det er ikke feil grønnfarge på jakka. Om jeg hadde hatt kamuflasje, så hadde nok politiet i Cleveland kommet og hanket oss inn Jeg var litt mer bekymret over fingeren enn fargen på jakka Politiet i Cleverland trenger dere vel neppe å bekymre dere om. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg var litt mer bekymret over fingeren enn fargen på jakka Politiet i Cleverland trenger dere vel neppe å bekymre dere om. Man vet aldri i disse globale tider . Fingeren gror greit, må bare holde den rett en stund. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Takk for hyggelig treff! Mistet kamera i bakken. Måtte ta et bilde for å teste. Nå ble den dyre prisen for læretuiet ikke så dyr lenger. LCD skjermen hadde sannsynligvis knust hadde jeg ikke tatt det på før jeg mistet kameraet. Flere utvalgte bildene Endret 13. mars 2011 av Epp 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Helena: Takker. De 2 første dine ble bra de, da. Epp: Politiet i Cleveland? Skjønte ikke den, jeg. Forklare? Bra bilder, forresten og. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Helena: Takker. De 2 første dine ble bra de, da. Epp: Politiet i Cleveland? Skjønte ikke den, jeg. Forklare? Bra bilder, forresten og. Gå rundt med kamuflasjeutstyr og kamera blant industribygninger kan vel virke noe suspekt Jfr. artikkel Endret 13. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Ah. Det greiene der ja. Hehe. Nå var det næringspark vi var på da, ikke industriområde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nå var det næringspark vi var på da, ikke industriområde. Prøv å forklar det til tyttebærpolitiet Ellers vil jeg si at Vismabygget i Oslo er mer spennende en det i Trondheim ... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg vet mine rettigheter, så tyttebærpolitiet kan bare prøve seg. Ja. I alle fall annerledes. Artig at enkelte firmaer går inn for litt annerledes arkitektur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå