Gå til innhold

Drikke under 22 prosent


Anbefalte innlegg

Hva anbefaler dere å drikke, som en 18-åring for kjøpt lovlig på polet? Jeg er glad i øl og drikker nok av det, så det trenger dere ikke nevne. Men type light-sprit og sånt? Jeg har laget shots av tyrkisk pepper og doc (avskilt altså) med en flaske som heter spirits 21, 21% blank sprit.

 

Annet enn dette er baileys godt (men dyrt). Har hørt at det er mye godt man kan gjøre med Malibu, men har aldri kjøpt dette. Jeg synes det er godt med bitterdram alà jegermaister og Gammel Dansk, finnes det noe lignende under 22%? Eller noe annet som er greit å drikke rent? Helst ikke noe som er oversøtt, jeg er ikke så veldig glad drikke som er for søt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke liker søtt så tror jeg ikke Malibu er noe for deg, er masse blank "sprit" under 22% som du får kjøpt.

 

Utover det så kan du jo alltids kjøpe noe àla Mickey finn eller hva det heter. Den grønne smaker vel noe som fort kan minne om surt godteri eller noe.

 

Mitt råd, er å kjøpe den billigste 22% å en pose tyrkisk pepper. Så knuse den, får så og helle den oppi flaska. La den stå et par timer, rist en gang i blant(kan godt stå over natta). Da er du hvertfall kvitt den jævla ekle smaken fra 22%'en

Lenke til kommentar

Liker den dere Smirnoff Mojitoen du får kjøpt på vinmonopolet ganske godt. Synes den ikke er så veldig søt egentlig, mer ja vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den. Smaker i vertfall at det er alkohol i den i motsetning til f.eks. Micky Finn som kan bli litt klissete kanskje. Vet ikke om den passer så godt nå til vinters tider da.

 

Hell den i et glass med isbiter og strø noen mynteblader over og den blir veldig god.

 

5410316992466_M.jpg

 

Edit: Enig med Kans om Vin og Øl da, mye større og bedre utvalg der når du skal ha under 22%.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...