Gå til innhold

min ps3 slim lager utrolig mye lade/loading lyder mens jeg spiller

dan83

Anbefalte innlegg

hei

har nettopp kjøpt meg red dead redemption til min ps3 slim, men når jeg spiller, så kommer det utrolig mye slike loading eller lade lyder! Jeg trodde kanskje det kom til å gi seg og at det bare vill være i starten, men neida, fortsetter under hele spillinga! Kommer pesielt hvis jeg er i byer(mere å loade tenker jeg). Dette er litt irriterende, siden jeg hører det ganske godt

Jeg spiller også bfbc 2, men da har jeg ikke merket til noe særlig slike lade lyder, men det har kanskje også en sammenheng med at det er mye mere bråk og konstant action i det spillet(når man spiller mulitiplayer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

har nettopp kjøpt meg red dead redemption til min ps3 slim, men når jeg spiller, så kommer det utrolig mye slike loading eller lade lyder! Jeg trodde kanskje det kom til å gi seg og at det bare vill være i starten, men neida, fortsetter under hele spillinga! Kommer pesielt hvis jeg er i byer(mere å loade tenker jeg). Dette er litt irriterende, siden jeg hører det ganske godt

Er nok sånn det er det. Store byer som du nevner så blir det til at det blir litt loading. Men om du mener det er unormalt eller mstenker det er noe galt med maskinen din, så kan du jo evt prøve spillet hos en kamerat eller noe å høre om det blir samme lydene og loadingen som du nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...