SovjetSmør Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei jeg ønsker websidekritikk på min nye webside alla nyhetsside websiden er på http://www.kokko.no Er taknemmelig til alle svar Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei! (Først og fremst, dette kalles blogg. It-blogg, tekno-blogg eller hva du vil kalle det.) Noen punkter: -Du må oversette temaet du har brukt til norsk. Irriterende når småting står på engelsk på en norsk side. -Dårlig språk i artiklene. Husk å ikke bruke like ord i to setninger rett etter hverandre, bruk komma og prøv å les høyt for deg selv for å finne ut hvordan det høres ut. -Litt liten logo/manglende logo. Vanskelig å se hva siden egentlig heter. Få denne mer definert, om det er Kokko Hubben-teksten som er logoen. -Overskriftene på postene er for små. Ikke lett å se når det er en ny post, eller bare fortsettelse av den forrige. -På feks. den nyeste facebook-artikkelen ser det merkelig ut at teksten under hver under-overskrift er bokset inn. Har du brukt qoute-funksjonen? Det ser rart ut, og det er ikke så lett å se at alt hører sammen, både pga boksene, små mellom-overskrifter og litt for mye padding på qoute-boksen. Skriv vanlige avsnitt. Det enkle er stort sett alltid det beste! -Ellers et helt greit tema fra wordpress, ingenting ekstraordinært med det. Rediger det gjerne litt så du får din egen personlige stil over det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Powered by WordPress Det er som jeg skulle spørre om kritikk på mine DreamWeaver maler (der er mange av dem). Kritikk på innhold kan forsvares, men det er vel et annet tema jeg personlig ikke har tid til å studere nærmere. Her (i post #10) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1306078 kan du lese mer utførlig om hvordan jeg vurderer design. Endret 16. mars 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå