Gå til innhold

Kan jeg bruke en telefon kjøpt på ebay, med norsk sim?

JFM

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe meg en Nokia N78. Hadde en sånn før, og var kjempefornøyd. Men telefonen selges ikke i Norge. Så løsninga blir d ebay

http://cell-phones.shop.ebay.com/Cell-Phones-Smartphones-/3312/i.html?LH_ItemCondition=1000&_nkw=nokia%20n78&_catref=1&_dmpt=Cell_Phones&_ds=1&_fcid=154&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&gbr=1

Vil disse telefonene funke på Norske sim-kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forutsatt at de ikke er operatørlåst. Men hvorfor i alle dager vil du kjøpe en slik telefon når det finnes et hav av bedre løsninger i form av Android-telefoner på markedet?

De vil heller ikke ha norsk ordbok. Noe som er ufattelig klønete på en mobiltelefon uten fullt qwerty-tastatur.

Endret av Locazor
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en sånn telefon før, så jeg vet hva jeg får. Er veldig klar over at dette er en telefon som er "gått ut på dato". Har per i dag en mye mer avansert telefon med med android. Men denne har så gode knapper, fm-sender +++ som jeg kunne tenke meg

Har bestilt og betalt for Nokia N78. Telefonen er sendt fra Hongkong. Det stod at de ville installere og software og tastspråk etter hvor telefonen skulle sendes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...