haack16 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei, Jeg er 15år og jeg ønsker å tjene litt penger, siden jeg vil kjøpe meg en Mac. Så har prøvd å ha Google Adsense på nettsiden min ( Mythstudio ) men siden jeg ikke har alverden med traffikk så er det ingen penger å hente. Siden jeg er super dataFreak, ønsker jeg å tjene penger på nett. Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har sett mange som kjøper ting billig på Dealextreme.com el. og selger det på Finn.no eller QXL.no med gevinst. Så spørsmålet handler vel om hvordan det står til med moralen din. Lenke til kommentar
haack16 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Ikke akkuratt den typen jeg tenkte på, og det passer ikke for meg. Men det var jo et godt forslag. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kjenner en blogger som tjener nærmere 100 000 i måneden på bloggen sin. Så om du er blond, dum og deilig så kanskje det er veien å gå. 1 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du bør ha oppimot 10-50 sider med en del trafikk for å tjene noe på adsens. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du kan jo byrje å programmere. Penger i dét, og utruleg kjekt óg. Mykje gode bøker på biblioteket, eller på Amazon. iPhone, Android, PC, Mac, eller Web. Moglegheitene er uendelege. Lenke til kommentar
haack16 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Du kan jo byrje å programmere. Penger i dét, og utruleg kjekt óg. Mykje gode bøker på biblioteket, eller på Amazon. iPhone, Android, PC, Mac, eller Web. Moglegheitene er uendelege. Vet, det er grunnen til kjøpet av denne macen, jeg skal begynne å programmere for iPhone. Men jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre det med komf. penger som jeg får etter komf.en min i mai? Er det noen som har erfaring på dette? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Naturlegvis kan du kjøpe ein Mac for komfirmasjonspengene dine. Det bestemmer då du, saman med dine foreldre. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Rart at ingen har kommet med dette forslaget ennå, men - hva med å skaffe seg en jobb? 2 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Trådstarter nemner jo faktisk at han helst ynkjer noko han kan gjere på PC'en. Ellers er eg enig med deg. Det er ofte det aller enklaste. Veven er ikkje så enkel å tjene penger på som mange trur, då hadde me jo ikkje hatt nokon i fast arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå