Frksokk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei! Jeg hadde en kjæreste i 3 år og når jeg var sammen med denne personen følte jeg at det var han jeg ville ha barn med og gifte meg med. Det ble slutt for et halvt år siden. Nå har jeg fått en ny kjæreste, han er veldig snill, god, kjærlig og omtenksom, kan ikke bli bedre på en måte. Allikevel klarer jeg ikke se for meg at vi noen gang kommer til å få barn eller at jeg kommer til å elske han like mye som jeg elsket eksen min... Vi har vært sammen i litt over 2 mnd. Vet det er veldig tidlig å tenke på sånn kanskje, men det irriterer meg allikevel. Er dette normalt? Og kan jeg få disse følelsene senere selv om jeg ikke har de akkurat nå? Veldig takknemlig for svar. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ut ifra slik du skriver så var det han som slo opp? Hvor gammel er du nå? Jeg ville hvertfall prøvd å kastet alt som kan minne deg om han, for å få han ut av livet ditt og ut av tankene dine. Prøve heller å fokuser litt mer på kjæresten du har nå og ikke mimre om fortiden. Se framover og heller planlegg ting og tang som du kan se fram til. Liker ikke ordet normalt. Alle er forskjellig og alle reagerer forskjellig på kjærlighetsbrudd. Lenke til kommentar
Frksokk Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Ut ifra slik du skriver så var det han som slo opp? Hvor gammel er du nå? Jeg ville hvertfall prøvd å kastet alt som kan minne deg om han, for å få han ut av livet ditt og ut av tankene dine. Prøve heller å fokuser litt mer på kjæresten du har nå og ikke mimre om fortiden. Se framover og heller planlegg ting og tang som du kan se fram til. Liker ikke ordet normalt. Alle er forskjellig og alle reagerer forskjellig på kjærlighetsbrudd. Nei, vi slo opp sammen. Og blir 20 snart. Men jeg skjønner hva du mener, er vanskelig å kvitte seg med alt som har med en person du bryr deg mye om da, selv om det er en eks. Kanskje litt tidlig å si at jeg ikke ser en fremtid med den jeg er sammen med nå, har jo bare vart 2 mnd, men det irriterer meg allikevel. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ja, forstår det ikke er lett så lett. Men med tiden så vil ting bli bedre vil eg tro. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 når man er sammen i den perioden ( 14-24år) er det ofte useriøse forhold som ikke varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå