provolone Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hei fikk meg ny telefon i går:D storveis det, men min gammle Se-Tlf var ikke så "avansert" i bruk. lurte på om det løper noen kostnader ved at telefonen er koblet til internett hjemme til enhver tid? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Så lenge du er koblet til wlan så koster det ikke noe med hverken tidsbruk eller datatrafikk. (samtaler og sms koster jo selvfølgelig), men hvis du laster ned når du ikke er på wlan så koster det penger (avhengig av abonnementet ditt). Lenke til kommentar
provolone Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 takk for raskt svar:) Lenke til kommentar
provolone Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 bygger bare videre på denne.... har fått meg en nokia c7 nå. men i løpet av natten har den funnet ut at den skal koble seg til wlan uansett. prøver å koble fra, men da kobler den seg på igjen etter få sekunder. litt anoying dette her, og visstnok ett kjent problem:http://discussions.europe.nokia.com/t5/Cseries/C7-WLAN-Connecting-automatically-even-when-set-to-manual/td-p/861353 er det noen som har ett svar på hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå