eUnaas Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er det mulig for meg som norsk, fra Norge å selge varer på e-bay? Jeg prøver å lese meg opp på tema på deres sider men finner ingenting. Lenke til kommentar
a10 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er det mulig for meg som norsk, fra Norge å selge varer på e-bay? Jeg prøver å lese meg opp på tema på deres sider men finner ingenting. ja Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Hvorfor er det ingen selgere fra Norge på e-bay? Jeg finner bare amerikanske, britiske og HK selgere der... ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Antagelig fordi nordmenn primært selger på Finn.no og QXL eller lignende. Og fordi det er umulig å få lignende postpriser som i blant annet kina. Lenke til kommentar
a10 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hva kan vi norske selge som utlendingene ikke kan selge billigere ? Sikkert ingenting, det er nok derfor du ikke finner norske selgere på ebay. Bruk global.ebay.com så dukker det opp selgere fra mange andre land. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Du kan jo sjekke opp hva det koster å sende en pakke med sporing til utlandet fra Norge, så finner du fort ut hvorfor. 1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Jeg fikk en 3kg pakke fra england i dag kjøpt på ebay, det kostet 4£ i porto. skulle jeg sendt 3kg til england måtte jeg betalt 300kr... derfor suger norge for salg til utlandet Endret 12. mars 2011 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå