Gå til innhold

Ny gaming-pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja var ikke lett å finne den lista tydeligvis. Hehe, takk for hjelpen. :)

Ellers ser alt annet greit ut eller? Litt keen på å bare få satt på bestillingen og vente på at alt skal ankomme. ;)

EDIT: Slik ser da det nye oppsettet ut: link.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Spar deg 5-700kr på rammen. Du vil i praksis ikke merke forskjell på 1600mhz og 2000mhz ramhastighet.

Sånn, da har jeg endra til en annen ram.

Nytt oppsett: link.

Passer denne rammen til hovedkortet?

Gikk foressten for det hvite kabinettet da det svarte plutselig var fjerna fra komplett. :p Men ser da like bra ut det, om ikke bedre.

Ang. større SSD planlegger jeg ikke ha annet enn OS og et par spill på det, skal nok klare meg med 60gb. :)

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut.

2 ting: Har du virkelig behov for dedikert lydkort? Har du vurdert HX750W PSU feks? Det er kvalitet hele veien. Kanskje du bør droppe lydkortet for å se hva synes om det integrerte?

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Ja vurderte faktisk å droppe lydkortet iom. at det integrerte så ganske greit ut. Er bare så vant til å ha perfekt lyd når jeg spiller - noe jeg er avhengig av. Men det skader jo ærlig talt ikke å prøve uten for så å kjøpe ved senere anledning.

Jo, jeg så litt på HX750 og AX750.. Ble aldri helt sikker, derfor jeg spurte om input på det området. Jeg prioriterer kvalitet og støynivå, så tar gjerne i mot alt av forslag til PSU. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...