Gå til innhold

Tine Sjokomelk Stinker!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Tine's sjokomelk 2 måneder siden og når jeg skulle drikke så luktet det rett og slett rotne labber , jeg kjørte tilbake til butikken og pa kassedamen å lukte.

 

Hun var enig og ga meg pengene tilbake.

 

Idag kjøpte jeg sjokomelken igjen og trodde kansje ''problemet'' hadde blitt løst men nei det stinket verre denne gangen.

 

Noen andre som har samme opplevelse eller er det kun butikken nær meg som får de rotne sjokomelkene?

 

Utløpsdato er 17/05/11

 

Det er noe virkelig gale i ingrediensene eller på meieriet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-1432

Men en slik åpnet passe må konusmeres innen en hvis tid, så det har med pakning å gjøre også.

 

Det er forøvrig den styggeste sjokomelken på markedet.

Lenke til kommentar

Tine sjokomelk har samme horlbarhet som vanlig melk så fort den er åpnet. Den må da også oppbevares kjølig.

 

Har opplevd selv flere sjokomelker som har smakt dynge. Disse var fra samme "batch" så jeg kunne bare sjekke datoen neste gang jeg handla. Sørge for å ikke kjøpe en med samme utløpsdato. Samme har jeg faktisk vært ute for med Coca Cola. :p

 

Så smaker det råttent så sjekk dato og ikke kjøp flere med samme dato.

 

Hvis kartongen buler så må du for guds skyld IKKE kjøpe den!!!

Lenke til kommentar

Kontakt produsenten og oppgi den datostemplingen og batchnummeret som er stemplet på kartongen.

De er takknemlige for feedback, og må vite om slike feil for å kunne skjerpe seg.

 

Etter en stålfjær i en pakke literis fikk familien min gavekort på 4 nye.

Dette på tross av at stålfjæren neppe var farlig.

 

Harske peanøtter fra en kjent godteriprodusent resulterte i en pappeske med diverse snop.

 

Biller i en pakke mel resulterte i en eske full av diverse kake- og muffinmix.

Billene viste seg i ettertid å ikke være produsentens skyld, men en annen utgått matvare i samme skap.

 

Jeg vil bare oppfordre alle som kjøper varer med dårlig kvalitet å klage.

Produsentene trenger feedback for å kunne skjerpe seg. Legg ved den påstemplede informasjonen så de kan spore varen.

Slike klager blir ofte belønnet.

 

Siste nytt: gulost med mugg. Får vi erstatning derfra, tro?

Lenke til kommentar

jeg fikk tilbake penger etter en muggen gulost, den mugget etter 3 dager i kjøleskap, tine ga meg 100 kroner i kompensasjon. jeg klager hver gang en vare ikke er som den skal være og sender alltid med viktig info om kjøps sted og bstch nummer, slik at de kan sjekke opp om det er noe problemer i rutinene eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...