Strengel77 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei, jeg trenger hjelp til å få min DLink Nas ut på nettet med DynDNS.... Jeg bruker DYNDNS.com med registrert bruker Telenor modem (ZeXyl P-2812HNU-F3) dette er det nyeste modemet fra telenor. Nasdisken er en D-Link DNS-323 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ut på nettet var litt vagt, kunne du spesifisert litt nærmere hvilke tjeneste du vil ha tilgang til utenfra? Lenke til kommentar
Strengel77 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Hei igjen, jeg ønsker å få tilgang på musikk,film,bilder Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Da kan du etter det jeg vet(kjenner ikke denne boksen) sette opp en ftp server på den via adminverktøyet/gui. Eksempel HER. For at du skal kunne koble deg gjennom routeren og inn til boksen med en ftpklient så må du også åpne for portforwarding i routeren. Hvordan dette gjøres i din router kan du finne HER. Lenke til kommentar
Strengel77 Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Får en feil når jeg går inn med et ftp-server 530 Please tell me who you are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå