Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tenker på flaue scener..

Anbefalte innlegg

Heeyy, jeg pleier ofte å tenke på ting som har vært flaut..Skole fermføringer(snakket om nerdete ting),, Ting jg har sagt..gjort

Når jeg pleide å gjøre fremføringer pleide jeg å si til meg selv at , det ikke var noe å være redd for ..oppmuntrene ting.

Men i ettertid fikk jeg svar fra noen elever der de sa at det var nerdete gjort..For å være helt ærlig jeg faila. Jeg feila fordi jeg nølte ganske mye og var ikke helt sikker på ting jg snakket om.

Når jeg tenker på sånne ting som det i ettertid, tenker jeg oh det er forsatt flaut. Klyper meg selv..eller noe når jeg tenker på det.

Er dette normalt?

Postet av anonym: ce04909cfae47ed632deaa887b44a824

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er 'nerdete' å være litt nervøs når man har en framføring forran klassen sin?

Er de du går i klasse med fullstendig blåst? Eller vet de ikke hva ordet nerd betyr?

Støtter rådet til vidarkri, lær av feilene dine og gå videre med livet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Er mye sant det som er sakt her. Alle gjør ting som vi ser på som litt dumme i etterkant. Husk at folk flest har nok med seg selv og tenker ikke så mye over ting du gjør som du kanskje tror.

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men når jeg ser på tv/film/serie whatever, ( helst norsk) og det oppstår litt pinlige scener, så sliter jeg virkelig med å se på tv'n, snur meg bort noen ganger pga den enten kleine steminga, eller noe annet som er flaut, noen andre som er sånn?

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men når jeg ser på tv/film/serie whatever, ( helst norsk) og det oppstår litt pinlige scener, så sliter jeg virkelig med å se på tv'n, snur meg bort noen ganger pga den enten kleine steminga, eller noe annet som er flaut, noen andre som er sånn?

Kjenner meg igjen der ja. Hater å oppleve og å se kleine situasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...