AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Heeyy, jeg pleier ofte å tenke på ting som har vært flaut..Skole fermføringer(snakket om nerdete ting),, Ting jg har sagt..gjort Når jeg pleide å gjøre fremføringer pleide jeg å si til meg selv at , det ikke var noe å være redd for ..oppmuntrene ting. Men i ettertid fikk jeg svar fra noen elever der de sa at det var nerdete gjort..For å være helt ærlig jeg faila. Jeg feila fordi jeg nølte ganske mye og var ikke helt sikker på ting jg snakket om. Når jeg tenker på sånne ting som det i ettertid, tenker jeg oh det er forsatt flaut. Klyper meg selv..eller noe når jeg tenker på det. Er dette normalt? Postet av anonym: ce04909cfae47ed632deaa887b44a824 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er normalt men lite konstruktivt. Lær av feilene/episodene og fortsett med livet, det er det du vokser av. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Hei! En aller Annen Admin/Mod, sjekka hvem jeg er...ikke så rart den linken er der . Jeg er ikke lenger Anonym :| Postet av anonym: ce04909cfae47ed632deaa887b44a824 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Joda det er du. Men det nummeret er der for å skille mellom trådstarter og andre anonyme. Les mer om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308614 Og slutt å være så hissig, det hjelper ikke på fremføringene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Så det er 'nerdete' å være litt nervøs når man har en framføring forran klassen sin? Er de du går i klasse med fullstendig blåst? Eller vet de ikke hva ordet nerd betyr? Støtter rådet til vidarkri, lær av feilene dine og gå videre med livet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er mye sant det som er sakt her. Alle gjør ting som vi ser på som litt dumme i etterkant. Husk at folk flest har nok med seg selv og tenker ikke så mye over ting du gjør som du kanskje tror. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Litt offtopic, men når jeg ser på tv/film/serie whatever, ( helst norsk) og det oppstår litt pinlige scener, så sliter jeg virkelig med å se på tv'n, snur meg bort noen ganger pga den enten kleine steminga, eller noe annet som er flaut, noen andre som er sånn? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Litt offtopic, men når jeg ser på tv/film/serie whatever, ( helst norsk) og det oppstår litt pinlige scener, så sliter jeg virkelig med å se på tv'n, snur meg bort noen ganger pga den enten kleine steminga, eller noe annet som er flaut, noen andre som er sånn? Kjenner meg igjen der ja. Hater å oppleve og å se kleine situasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå