Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekstraordinært ekskrement

stall

Anbefalte innlegg

Heihei!

I dag, for ikke så veldig lenge siden, gikk jeg på do.

Jeg måtte bæsje. Dette er vel relativt normalt for de fleste, men det var noe som skjedde etter jeg hadde renset tarmen. Det var en herlig følelse å lette trykket, så jeg rettet blikket mellom lårene hvor penisen henger for å ta en titt på underverket. Jeg må si jeg ble en smule forbauset over å se at bæsjen, som forøvrig var like stor som en og en halv knyttneve, hadde limt seg fast i doskåla, der urinen fra penisen som oftest havner hvis du sitter og urinerer. Hvordan i all verden klarte den det? Er ikke doen designet slik at alt skal renne ned fra kantene til vannet uten problemer? Uansett, den gled sakte men sikkert ned...og mens jeg satt og så på den gli ned la jeg merke til at det kom røyk opp fra doen. Men nei! Det var ikke doen, det var bæsjen min det røyk av.

Jeg har altså klart å produsere en varm spidermanbæsj som klebrer seg til glatte vegger. Faktisk så varm at den ryker!

Jeg ble faktisk sår i rumpa etterpå.

Og jeg tror jeg akkurat fant ut at jeg bæsjer skrått.

Noen med lignende opplevelser?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...