wickmaister Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei. Jeg har en iphone som er låst til netcom og jeg har telenor. noen som vet hvordan jeg åpner den? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ring til NetCom og be dem åpne den. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har du noko binding, eller abbenoment? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Et eventuelt abonnement med binding skal ikke ha noen betydning -- man må fortsette å betale dette til utløp av bindingsperioden, men det er helt kurant å få den låst opp uansett. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kjøpte iPhone'n fra Netcom. Ringte de samme dag jeg fikk den og fikk den åpnet. Null problem Lenke til kommentar
drlarsen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Så det du sier er at selv om man har kjøpt telefon med binding, så kan man få låsekoden gratis før 12mnd så lenge man fullfører bindingstiden på abbonementet? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Stemmer det. Telenor var ikke like villige med den første iPhonen min men det gikk etterhvert. Hos Netcom var det ikke noe problem. Endret 11. april 2011 av laserlars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå