pavllion Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 For 4 uker siden hadde jeg bestilt 20mb i hastighet på nettverket mitt. Tross alt den 7 mars fikk jeg raskere nettverk, men etter vært ble det meget tregt. Etter en stund gikk det opp igjen til 10mb. Men jeg har ikke fått 20mb endå! Jeg ringte til Nextgentel og de sa at jeg får aldri 20mb, men den kan gå fra 10 til 20mb. Jeg synes ikke nettverket er så veldig raskt, har kjørt noen tester av speedometer og likne, får bare 6mb, 8mb 13mb, men aldri 20mb. Er dette bra tilbud til 399kr/mnd? for 20mb? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er ofte slik ettersom hvor du bor. Selv betaler jeg for 16 mb, men jeg får aldri over ni, som regel maks åtte. Av og til er det helt nede i to og tre, men det ligger som regel på fem til sju. Med andre ord blir det fort slik dersom du bor slik til at det ikke får blitt noe bedre. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Det er ofte slik ettersom hvor du bor. Selv betaler jeg for 16 mb, men jeg får aldri over ni, som regel maks åtte. Av og til er det helt nede i to og tre, men det ligger som regel på fem til sju. Med andre ord blir det fort slik dersom du bor slik til at det ikke får blitt noe bedre. Takk, prøver å laste ting ned men, det går så tregt bare 600kb Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har en ruter: inteno x5668b, burde jeg at en bedre ruter til opptil 20mb? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg fikk ny ruter fra Telenor etter oppgraderingen til 16 mb, men dette hjalp da kun for å få nevnte hastigheter, siden min forrige ruter ikke holdt til mer enn 3 mb på maks. Vet ikke om problemet ditt er at du ikke har fått tilsendt god nok ruter eller ikke, har ikke peiling på den delen gitt. Telenor informerte meg om at jeg måtte få tilsendt ny ruter og sånn helt uoppfordret, så regner med din leverandør sikkert hadde gjort det også dersom det var nødvendig med oppgradering av den Men ta det jeg sier med en klype salt. Laster selv ned på 300 -> 900 kb/s. Alt ettersom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå