Gå til innhold

hjelp! Blitt trukket 19,95usd fra creditreport.com, WTF?!

Anbefalte innlegg

Skulle logge meg inn på nettbanken i sted.

Da ser jeg at jeg har blitt trukket 19.95 usd fra "creditreport.com" - et nettsted jeg aldri har besøkt.

Hvordan i all verden kan dette ha skjedd?

Jeg har ikke lagt igjen mitt visakortnummer noested på evigheter. Sist bestilte jeg bildeler fra aircooled.net.

Så jeg forstår meg ikke helt på dette her.

Hva har hendt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søker du på Google så finner du mange treff fra det som ser ut til å være mennesker i samme båt som deg. Prøv å kom i kontakt med de som eier/driver nettstedet, og ring banken din så snart de åpner og varsle fra om det. Om nødvendig så bestiller du et nytt kort, og får de til å kansellere det du har i dag som blir belastet, for det kommer trolig til å fortsette, om man skal tro det andre skriver på nettet.

Har aldri hørt om de selv, og aner ikke hva det er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter nærmere undersøkelser viser det seg at de har trukket først 14,95 usd fra september 2010, og deretter gått opp til 19,95 fra januar 2011, og dette har skjedd månedlig.

Sommeren 2010 var jeg i Canada en tur, og reiste hjem i august. Tilfeldig? Ikke vet jeg.

Har lagt inn reklamasjon i nettbanken, og sperra kortet. Er jo ikke store beløpene, ca 600 kroner til sammen, men alle monner drar!

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...