Gå til innhold

en grei gaming pc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe ala dette??

25pib2c.gif

Støtter dette. Tror jeg hadde slengt på en eksta 4GB for en såpass sterk gaming rig siden det tross alt bare koster 350kr ekstra. 4GB holder på det meste - men ikke alt, og gir deg også litt ekstra fytelse i generell bruk pga. mer kan caches i superfetch.

Sjermkortet er litt smak og behag. Både ATI (eller AMD om man skal være helt korrekt) og Nvidia har gode skjermkort i det prissjiktet. Om du vil ha noe dyrere enn dette forslaget så er det skjermkortet du bør øke på (dog det i forslaget er bra for det meste nå til dags) - eller evt. investere i en liten 60-80GB SSD til operativisystemet for å ha en supersmooth opplevelse i generellt bruk.

-Stigma

Lenke til kommentar

Noe ala dette??

25pib2c.gif

den blir jo kanskje litt dyr med 14k. tips om en pc til rundt 8-10K jeg vil bare ha en pc som kan kjøre spillene greit og bråker ikke så mye:)

hvis du ser nøye så ser du at det er 9.5k med frakt. 14k er hvis du skal betale kredit/avbetaling :p

Endret av konrad_91
Lenke til kommentar

den blir jo kanskje litt dyr med 14k. tips om en pc til rundt 8-10K jeg vil bare ha en pc som kan kjøre spillene greit og bråker ikke så mye:)

Har du tenkt å kjøpe via kreditt/delbetaling? Hvis ikke er prisen småhyggelige 9500,- frakt inkludert. Det du leter etter er Totalkostnad inklusive moms og frakt. Ellers sier jeg som Johnny_B; Microsoft kan være en gjeng sauer, men anbefaler deg likevel å kjøpe lisens. Er du student, så finnes det kanskje tilbud gjennom skolen?

Lenke til kommentar

Noe ala dette??

25pib2c.gif

hvis du ser nøye så ser du at det er 9.5k med frakt. 14k er hvis du skal betale kredit/avbetaling :p

haha, min feil :p

Lenke til kommentar

Kjøp for all del lisens til win 7. Knall operativsystem i fra Microsoft! Om alle skulle lastet og piratkopiert ville vi hatt det kjipt! Ikke bli en snylter :p

Og for all del, knall oppsett som blir foreslått lenger opp i tråden her :)

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Det er ingen heksekunst. Hvis oppsettene som er postet her ikke er helt som du ønsker så kan du jo bytte ut til noe annet, men det er nok greit å ta utgangspunkt i et av dem spesielt med tanke på hovedkort, cpu og minne som er satt sammen spesifikt for at de skal være kompatible med hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...