Tweedledee Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei, Planlegger å kjøpe et nytt socket 478 hovedkort, og vil i den forbindelse få tatt i bruk de fire USB-uttakene jeg har foran på Lian-Li PC60-kabinettet mitt. Hva må jeg gjøre for å få koblet de fire uttakene til HK'et på en måte, og hva slags HK burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei, Planlegger å kjøpe et nytt socket 478 hovedkort, og vil i den forbindelse få tatt i bruk de fire USB-uttakene jeg har foran på Lian-Li PC60-kabinettet mitt. Hva må jeg gjøre for å få koblet de fire uttakene til HK'et på en måte, og hva slags HK burde jeg kjøpe? alle nye hovedkort (og sikkert mange gamle også) har støtte for ekstra usb utganger. hvordan ser koblingene fra kabinettet ut? mange små kabler? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg tror ikke det er så mange som støtter at du bruker 4 usb porter i fronten. Men det er nokk visse kabinetter. Du finner et hk du har lyst på, ser hvor mange usb porter det har. Hvis Det har 6 vil du mest sannsynlig "Bare" kunne ha 2 usb porter i fronten.Du må nokk lete etter et hovedkort som støtter 8 usb porter ettersom 4 usb porter er umulige og flytte på og da sitter du igen men 4 porter som du kan velge mellom og ha bak på et slags "kort" eller i fronten. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Eller så kan du skjøte fra USB-portene bakpå HK, gjennom et hull i kabinettet og inn til portene i front. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå