Gå til innhold

EPoX EP-8RDA+ VS. ASUS A7N8X Delux

LasseB

Anbefalte innlegg

hei..

jeg lurer bare på hvilket hk dere syntes er best..

Epox ep-8rda+ -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl

Asus http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl

Vet at det er en vis prisforskjell, og at det kansje betyr at asus`en er best, men ville bare spørre dere om hva som dere syntes.. skriv gjerne hva som gjør det kortet best..

skal ha XP2500+ barton, 512mb ddr ram(400mhz) og en 40gigs hdd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mye å si om kortene. Stabile begge to. Ville nok kjøpt Abit NF7-S V2.0, jeg.

Vet at Epox er litt "sær"på minne (liker ikke Kingstone og Corsair LL), men det går fint med TwinMOS med eller uten Winbond. Det har vært visst en del problemer med Audigy 2 og 8RDA+, kom seg med siste Audigy drivere.

8RDA+ har ikke offisilelt støtte for 400MHz FSB, men de ferskeste kortene blir solgt med nForce 2ULTRA.

Det er forholdsviss enkelt å voltmodde 8RDA+ og da kan man nå enda høyere i FSB, men siden du kjøper Barton tror ikke jeg at du kommer veldig langt.

Rev. 2.0 av 8RDA+ er visst på vei og den skal gi mulighet for VDD justering og dermed øke HKs OC potensiale.

Det er vel det. Asus A7NX vet jeg ikke noe om.

Staljin

Lenke til kommentar

av de to kortene du snakker om, hadde jeg valgt 8rda+, fordi jeg overklokker, og fordi det er billig.

men det bør være ultra400 chipsett på hovedkortet, offisiell støtte for 200fsb.

nyere versjoner av begge kortene har ultra 400.

om du venter på 8rda+ versjon 2.0 så får du et svært overklokkbart kort for en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...