LasseB Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 hei.. jeg lurer bare på hvilket hk dere syntes er best.. Epox ep-8rda+ -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Asus http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Vet at det er en vis prisforskjell, og at det kansje betyr at asus`en er best, men ville bare spørre dere om hva som dere syntes.. skriv gjerne hva som gjør det kortet best.. Thanks :wink: skal ha XP2500+ barton, 512mb ddr ram(400mhz) og en 40gigs hdd.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Asus'et har mer stæsj, som SATA og dual lan, Epox 8RDA3+ har omtrent de samme greiene som A7N8X Dx. Velg etter behov/lommebok. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ASUS drit i prisen, kjøp det heftige kortet (a7n8x) Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 er det ingen flere som har noen mening om dette???? Skriv nå inn hva dere mener da... Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva er det egenlig du vil høre? Les selv link til 36 Epox 8RDA+ tester, og Asus A78NX tester. Ta og gjør litt av jobben selv. Jeg vet at det er ikke et let valg, men jeg har tatt min og angrer det ikke. Staljin Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 jeg har lest de men jeg vil høre hva du syntes om de.. hvilken som er best.. Hvis du ikke vet noe om de så trenger du ikke å svare.. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det er ikke så mye å si om kortene. Stabile begge to. Ville nok kjøpt Abit NF7-S V2.0, jeg. Vet at Epox er litt "sær"på minne (liker ikke Kingstone og Corsair LL), men det går fint med TwinMOS med eller uten Winbond. Det har vært visst en del problemer med Audigy 2 og 8RDA+, kom seg med siste Audigy drivere. 8RDA+ har ikke offisilelt støtte for 400MHz FSB, men de ferskeste kortene blir solgt med nForce 2ULTRA. Det er forholdsviss enkelt å voltmodde 8RDA+ og da kan man nå enda høyere i FSB, men siden du kjøper Barton tror ikke jeg at du kommer veldig langt. Rev. 2.0 av 8RDA+ er visst på vei og den skal gi mulighet for VDD justering og dermed øke HKs OC potensiale. Det er vel det. Asus A7NX vet jeg ikke noe om. Staljin Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Abit NF7 Rev 2.0 eller Asus A7N8X Deluxe rev 2.0 Liker Abit kortet best jeg da.... 8) Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 har abit NF-7 Rev 2.0 dual DDR?? er det ei side hvos det står litt info om kortet.. ?? er det det som er best da? skriv svar Lenke til kommentar
zipper Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 av de to kortene du snakker om, hadde jeg valgt 8rda+, fordi jeg overklokker, og fordi det er billig. men det bør være ultra400 chipsett på hovedkortet, offisiell støtte for 200fsb. nyere versjoner av begge kortene har ultra 400. om du venter på 8rda+ versjon 2.0 så får du et svært overklokkbart kort for en billig penge. Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Om du skal overklokke eller ikke så annbefaler jeg Abit NF7(-S). Kortet har alt stasjet som Asus kortet har, og det klokker mye bedre. Med Abit kortet så slipper man en del barnesykdommer som Asus kortet sliter med. Lenke til kommentar
LasseB Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 så Abit NF7 har dual DDR?? jeg tror jeg skal gå for abit NF7.. har aldri overklokket før.. men har lest mye om det og tror nok jeg skal klarer det fint takk for svar alle sammen.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hadde først Ep-8RDA+, og sitter nå med et Ep-8RDA3+... Asus kort har jeg ikke videre erfaring med, men jeg anbefaler i allefall epox. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hadde først Ep-8RDA+, og sitter nå med et Ep-8RDA3+... Asus kort har jeg ikke videre erfaring med, men jeg anbefaler i allefall epox. Jeg annbefaler ikke Asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå