Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil, maks 50K

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Ettermontert xenon. Fortsatt ikke mindre harry. (Og dessuten både ulovlig og irriterende for oss andre på veien.)

Poenget mitt er at jeg ser for meg en kar med Volvo-jakke, rullings og lommelerke når jeg ser den bilen - og jeg vil si det er definisjonen på harry.

Lenke til kommentar

Ok. Ettermontert xenon. Fortsatt ikke mindre harry. (Og dessuten både ulovlig og irriterende for oss andre på veien.)

Poenget mitt er at jeg ser for meg en kar med Volvo-jakke, rullings og lommelerke når jeg ser den bilen - og jeg vil si det er definisjonen på harry.

Og når vi ser en MX-5, ser vi en liten dresskledd fyr, som tror han kan kjøre ifra det meste i sin lille klump. Haha, var faktisk en som prøvde og kjøre fra meg i en MX-5, han klarte ikke. Det er tøft, klarer ikke kjøre fra 1400kg stål.

Lenke til kommentar

Håpløst langt unna poenget, men uansett: Han må ha vært fryktelig dårlig til å kjøre bil. Vekt/effekt-forholdet er nemlig forholdsvis likt (med 1,6-literen, altså). :)

Det vi diskuterte var jo om Volvoen din var harry eller ikke. Vi kan vel egentlig konkludere med at den er det. :)

Lenke til kommentar

Håpløst langt unna poenget, men uansett: Han må ha vært fryktelig dårlig til å kjøre bil. Vekt/effekt-forholdet er nemlig forholdsvis likt (med 1,6-literen, altså). :)

Det vi diskuterte var jo om Volvoen din var harry eller ikke. Vi kan vel egentlig konkludere med at den er det. :)

Hehe.

Lenke til kommentar

Jaok. Å tro at en gammel Volvo med 220 hester er en racerbil er bare latterlig. :) Du bør utvide horisonten din når det kommer til biler.

Jeg ville sagt at bilen din går greit, men det er egentlig det.

Ingen som har sagt noe om noen racerbil. Faktum er at det er ikke veldig mange som har 220hp i bilen sin, så med den volvoen kan du nok dra fra en del biler. Til tross for at det er en stor og tung 940.

Det med at du blir ledd av om du kjører "rånerbil" kommer veldig an på hvor du bor. Kjører du i storbyen med en 240 med laksetrapp og baum, blir du nok ledd av. Men er du fra bygda er det en helt annen sak.

Lenke til kommentar

slike volvoer er over harrygrensa, folk mister respekten for deg og ler bak ryggen din.. faktum

Helt til man blir frakjørt.

Når du snakker om frakjøring så hadde broren min en morsom episode med en en harry rånevolvo i et lyskryss. Volvoen bare sto å spant, mens min bror i sin Renault Kangoo bare peiset ifra... Kult å bli kjørt ifra av en kassebil ;)

Uansett så er vel det viktigste for en ungdomsbil at den er driftsikker, kollisjonssikker og at den ikke må påkostes altfor mye. Toyota Corolla fungerer som fjell, lite problemer og ikke så dyrt å reparere. At det er en kjedelig bil får komme i andre rekke. Ellers så er Carisma mye bil for pengene. Enkelte franske biler har stort verditap, så er man heldig kan man finne noe litt nyere. Sniker du deg opp til 60-70 tusen får du flere Meganer (så stygg bak at den nesten blir tøff) og C3'er (egg) som er 02 mod eller nyere, og som ikke er ihjelkjørt

C3

Megane

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...