krutselno Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei ! Jeg har en AMD XP 1800+, 512 SD ram og en buss hastighet på 266. Skjermkort Radeon 9800 Pro. Hvorfor hakket Warcraft III uansett oppløsning når for mye skjer på skjermen på en gang? Er det pga ram eller prosessor? Skjermkortet er det hvertfall ikke! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 vetke, har nu mye dårligere maskin enn dæ å det går flytanes uansett, og har alle innstillingen på max. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Mmmmh...kanskje jeg skal slå av adsl modemet og brannmuren...går kanskje bedre da. Bruker Norton antivirus og firewall 2003. (Bruker adaware6, så jeg tror ikke det er så mye spy-ware på maskinen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Mmmmh...kanskje jeg skal slå av adsl modemet og brannmuren...går kanskje bedre da. Bruker Norton antivirus og firewall 2003.(Bruker adaware6, så jeg tror ikke det er så mye spy-ware på maskinen. tviler på at å slå av adsl modemet vil hjelpe noe, har du de siste driverne til grafikkortet ditt? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 er dette online eller i singleplayer? og VIL FOLK SLUTTE MED DE ELENDIGE TOPICENE?! Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg bruker driverne som fulgte med til skjermkortet. Kortet er jo ganske nytt så jeg regnet med at de var ganske nye de også. Fikk jo nesten 5000 i 3dmark 03. Så da synes jeg det er rart at warcraft III hakker uansett oppløsning. Det hakker verken mer eller mindre om jeg kjører i maks oppløsning eller 1024*768... spesielt. Det er lan. Jeg sitter og spiller mot min kamerat i samme rom, bruker switch. Switchen er koblet til internett. Men selv om ikke switchen var koblet til internett hakket det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 har du installert chipset driverene til hovedkortet ditt? prøv å oppgradere til Catalyst 3.5 driverene fra ATi, jeg tror ikke drivere som kommer med skjermkort på CD noengang er "nye nok" Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg dro ut pluggen til switchen og spilte..det hakket ikke nå.. Kan det være nettverkskortet mitt til 75 kr som drar ned hastigheten på maskinen? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Tipper heller det er switchen.. kjøp en crossover kabel.. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har en cross over kabel også. Men pleier å bruke switch da vi spiller mot internett på andre spill, som serious sam etc. Må også bruke switch når vi er tre eller fler. Angående at det muligens er switchen: Når tre av oss spiller på nogenlunde like bra pc'r er det en det aldri hakker hos, det er han som har lan port integrert på hovedkortet. Vi andre hakker det hos... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 skjer det for mye i war 3 så hakker det nesten uansett maskin. La oss si du bruker koder bare for eksempel hær nå. så tar du heroen med starfall på helms deep mapen og stiller heroen midt blandt urukene da er det ike mange maskiner som ikke hakker. Kan være den ramen din som gjør det ettersom det er SD ram Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Sitter det flere folk der ? Kansje det er noen som kopiere av deg Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Har også tenkt på dem med ramen, SD ram er ikke akkurat noe å rope hurra for ! Det er ingen som kopierer fra meg nei. "Alle" spiller samtidig. Fra to til tre stk. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Det er egentlig ganske rart da, at jeg får såpass bra 3dmark da. Jeg får 4884. Da bruker jeg bare de driverne som fulgte med til skjermkortet. Det er ganske bra score for en XP 1800+.. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei. Hakker det i singleplayer også? Hvis ikke da er det sansynelig switchen. Prøv med andre kabler, bytt med noen av vennene dine bare for å prøve. Hvis det hakker i singleplayer også sjekk defrag. Se om Warcraft filene er delt opp i usansynelige mengder fragmenter. (Jeg oppdaget en gang at Quake 3 .exe fila var delt opp i over 10 000 deler, da går det selvfølgelig sakte). Hvis den ikke er det, prøv med en reinstall. Drivere til skjermkort - nyeste? Er det CDen som er fucka, riper? SD-ram = i WC3 Reinstallere spillet? Edit: Glem alt sammen, så ikke at du skrev at det ikke hakket når du dro ut nettverkskabelen, zzz. Menne prøv med en annen nettverkskabel. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 En kompis spiller War3 helt fint på en P2 400 med 64mb RAM og et eldre Riva TNT 16mb RAM, riktignok med laveste settings, men likevel, nettverkskortet er heller ikke integrert i HK...skjønner ikke at maskinen din ikke skulle holde mål... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 HEhe Det er nok ikke at det er riper i cd`en, hvorfor? Joda, du kan jo prøve å ta ut cden mens du spiller, skjer det noe? Nada. Det eneste som ser ut til å være galt, det er den SD-Rammen, den er en aldri så liten flaske hasl. Om ikke, kan du j alltids ta en formatering og innstalere alle nyeste drivere og windows på nytt, det har maskinen bare godt av. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Det er ikke mye riper i cdn nei. Ikke at jeg bruker cd heller.. Pc'n er forholdsvis ny formatert. To uker siden sist. Så jeg har liten tro på både formatering og fragmentering. Men som jeg har sagt tidligere, så går det bedre å spille singel player. Det går egentlig ikke så ille å spille en mot en i LAN så lenge ikke internett tilkoblingen er aktiv. Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Tror det nesten skal være sånn hakking. Merker det i alle mulige spill. Sjelden man klarer å kjøre et spille helt FPS-drop fritt når det skjer mye. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg bøyer meg for det og tar ned innstillingene Det er jo sikker tmye informasjon som skal sendes muligens, mulig det er derfor det lagger. Det er jo tross alt ikke SP. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har oppdatert Warcraft III til V1.12 og så er jeg lei av at CD-Rom'en bråker sånn, så jeg tenkte på å bruke NO-CD Crack, vil Battle.Net funke framdeles da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå