Spenis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei jeg leter etter en film med naturgatastorfer. Jeg husker ikke så mye, men husker at det foregår i New Your, men også andre plasser. Det som skjer er at det kommer en diger flodbølge osv, det starter med vinn tror jeg det var, så haggler det store, store baller bokstavlig ment. For at du kanskje skal vite bedre om hvilken film jeg snakker om så kan jeg huske at på CD Coveret`s fremside så er det bilde av en statue, husker ikke navnet på den, se bildet. Jeg er ikke så god til og beskrive denne filmen , pga jeg husker ikke så mye, håper du kan hjelpe, mn skjønner deg om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122&st=5500 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Det lukter "2012" eller "The Day After Tomorrow" på lang vei, men forøvrig; Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Endret 11. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Bare for å ha sagt det, så er det uten tvil The day after tomorrow som Egil nevnte som du er på jakt etter Endret 11. mars 2011 av FredrikV. 1 Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Det lukter "2012" eller "The Day After Tomorrow" på lang vei, men forøvrig; Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Tuussseeenn takkk Det var The Day After Tomorrow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå