Gå til innhold

Dørvakt

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Hallo,

på tisdag ringte jeg et utested som trengte dørvakt og kom å og snakket med han som eide stedet. Han så ikke på noen av papirene mine bortsett fra et ordensvaktkurs jeg tok i militæret. Han sendte i går melding om at jeg skulle møte opp i dag(fredag) og jobbe. Har en følse av at detikke er såseriøst, hvis han ikke nevener kontrakt/prøvetid og lønn osv. Jeg er heller ikke en stor kar, men er godt trent for det. Puben ligger på Grønland og er faktisk litt nervøs:P grønland har ikke akkurat de beste vankerne om nettene. ER 20 år btw.

NOeninspill?

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jobbet som utkaster i 15 år og har aldri hatt noen form for kontrakt. Nå sluttet jeg før alle disse nye reglene trådde ikraft om at man måtte ha kurs og ditt og datt så jeg kan ikke si om det også førte til mer ordnede former papirmessig, men historisk sett så var ikke ansettelsespapirer noe man hadde i en slik jobb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Da kan han bruke meg en stund og late som jeg aldri har jobba der. Og kan gi meg luselønn, som sikkert noen slue eiere gjør.

Da kan han bruke meg en stund og late som jeg aldri har jobba der. Og kan gi meg luselønn, som sikkert noen slue eiere gjør.

Lenke til kommentar

Lønna bør dere være enige om på forhånd. Dørvakt var godt betalt i hine dager men jeg vet ikke hvordan det er nå.

Spør noen vakter rundt om så får du en oversikt over hva som er gjengs nå til dags.

Du bør kanskje også vurdere stikksikker vest hvis det er bustete der du skal jobbe selv om man som regel bør klare og avverge angrep med kniv så er det smart å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Tror ikke det er noen andré vakter der, han har ikke hatt det tidligere, men har fått plikt om å få en vakt elns. Han har sagt det ikke er noe bråk der. Er før det meste fyliker som henger der. Det er ikke dansegulv der, det er en brun pub :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg hørte div ting om stedet, og eieren var tydeligvis ikke noe å stole på. Det var ganske rolig der o går men var sløsing overalt i området rundt. Er i tvil om dette er noe for meg as:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Har ikke fått noe, han sa jeg får det på mandag sa han, han sa ikke hvor my selv om jeg spurte.Stod fra 2100 til 0330. Tror jeg ringer å sier jeg ikke kommer, ikke noe jobb for meg. pluss atdeter midt i grønland,var sykt mye slosskamper der i området og ble en liten kamp på puben så mista hodet litt:P

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Har ikke fått noe, han sa jeg får det på mandag sa han, han sa ikke hvor my selv om jeg spurte.Stod fra 2100 til 0330. Tror jeg ringer å sier jeg ikke kommer, ikke noe jobb for meg. pluss atdeter midt i grønland,var sykt mye slosskamper der i området og ble en liten kamp på puben så mista hodet litt:P

Særlig! De dørvaktene jeg har sett på Grønlands mer tvilsomme steder, tror jeg neppe logger seg inn i forum som dette.

---

BalleB

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

BalleB: lol, tror du jeg kødder? Stod fra natt til søndag også. Ja det er vel bare folk som deg som bruker et diskusjonsfora, jeg er 20 år, hva er rart med det?

Lenke til kommentar

BalleB: lol, tror du jeg kødder? Stod fra natt til søndag også. Ja det er vel bare folk som deg som bruker et diskusjonsfora, jeg er 20 år, hva er rart med det?

Jeg tenkte mer på intelligensnivået. Du virker langt mer intelligent enn de gorillaene man gjerne finner utenfor kneiper på Grønland :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...