Gå til innhold

Hva liker du med Diskusjon.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje enkelte mener at den ser teit ut, men den er ganske langt foran diskusjon.no på antall brukere og poster.

De har under dobbelt så mange innlegg som oss, men det skulle bare mangle når de har en av Norges (dessverre) mest besøkte nettsider i ryggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kanskje enkelte mener at den ser teit ut, men den er ganske langt foran diskusjon.no på antall brukere og poster.

Ja, men hva bedriver disse brukerne? Min erfaring med "svineriet", summeres slik: 5 trillioner fluer kan ikke ta feil ...

On topic:

Kunnskapsrike og hjelpsomme brukere

Bra takhøyde

Moderatorer og veiledere som oppfører seg som folk ... :)

Bredt spekter av emner

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Som ny på forumet så vil jeg nå trekke fram dette i motsetning til VGD hvor jeg for det meste har vært....

Tilsynelatende lite problemer med Outing/spamming....

Tilstedeværende moderatorer...

Privatmeldingsfunksjon

Bytte av passord funksjon

Man risikerer ikke å bli utestengt om man svarer idioter

Så, har ikke skrevet så mange innlegg enda, men inntrykket er sånn sett positivt :)

Lenke til kommentar

• Vg.no sitt forum er norges største.

Har jeg vanskelig for å tro. Er det bra da? Ser ganske teit ut syns nå jeg.

Problemene på VGD har vært store i påsken. Har vært massiv spamming og outing på enkelte forum og mange har blitt utestengt i kjølvannet av dette. VG laget seg en ny regel at å svare den såkalte outeren medfører automatisk utestengelse for alltid, uansett om du har vært medlem i mange år og har 20.000 innlegg også.

Ellers stemmer det nok at antall brukere på VG er størst og er sånn sett mest liv og røre der. Men forumet sliter med store tekniske utfordringer og ingenting blir tatt tak i. Det er stadig i Beta-funksjon og en så banal funksjon som å skifte passord eksisterer ikke. Man må sende mail til moderator om hvilket passord man har og hva man ønsker å bytte til...

Privatmeldingsfunksjonen ble også tatt ned for over 2 år siden pga "tekniske problemer" Pr dags dato er dette ennå ikke fikset...

Ellers er det forøvrig nærmest umulig å komme i kontakt med moderator der også.

Lenke til kommentar

VG (transact.no) er godt framføre oss i mengd innlegg ja, men Diskusjon.no har fleire brukarar. Det er naturleg at eit forum kopla til norges største avis (?) er større enn oss. Det er heller ikkje så veldig mange år sidan nettverket vart utvida. Det byrja med Hardware.no. Det var ein stadig utvikling av kategoriar, spesielt rundt dei tider namnet vart endra til diskusjon.no.

Ellers meiner eg diskusjon.no er betre strukturert og moderert enn VG.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...