Dorian Gray Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Moderatorene er bare folk, tross alt. Noen av dem er mer folk enn folk flest. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Liker egentlig det meste For å nevne noe: - Gode moderatorer. - Mine innlegg funksjonen. - enorme spekteret av underforum. Lenke til kommentar
Roflmaos Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Å diskutere med andre folk fra Norge hvordan leger du ut spørsmål selv? er ny på webbomerådet Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette var faktisk veldig hyggelig lesning! Blir glad av å lese hvor mange som setter pris på moderatorteamet, og selv om det ikke er ros til meg direkte, så føler jeg meg truffet. Takk! Det jeg liker godt med forumet er den utrolig viljen til å dele kunnskap og erfaringer. Brukerne her gjør utvilsomt dette forumet til et av de mest interessante stedene å tilbringe tiden sin på nett. Selv om hovedvekten av brukerne er gutter mellom 16 og 25 så finner man også flere og flere representanter fra andre grupper i samfunnet og det gjør det bare enda mer interessant! I tillegg vil jeg sende litt ros oppover i systemet og til de andre i teamet også. Det er utrolig motiverende og spennende å jobbe med folk som er såpass flinke, reflekterte og som har en såpass prof innfallsvinkel til denne jobben. Noen vil kanskje si vi tar jobben i overkant seriøst, det er tross alt bare et forum, men vi vet veldig godt at det ikke bare er et forum for de som tilbringer tid her. Det er også et lite samfunn i seg selv. I tillegg har vi i kulissene et virkelig ønske om reflektere og bidra til samfunnet som en formidler av budskap. Alt pakket inn i presseetiske idealer som blir fulgt tettere enn mange av de tradisjonelle mediene velger å følge dem. 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Sikter du til vannkjøling, Wikipedersen? Ja, blant annet Slike ting er det ikke store miljøer for i vårt lille land; ikke der jeg bor i hvert fall. Så det er flott å ha et sted hvor man kan diskutere saker og ting som ikke er så utbredt. Lenke til kommentar
emailextractor Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 What about the others? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 its like sex for teh brain Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 At det er en del av samme nettverket som old.prisguide.no. Og produkttrådene. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ingenting så langt. Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ingenting så langt. Ærlighet varer lengst. Hvorfor er du medlem her da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Han ble tvangsinnmeldt pga innlegg.no har blitt slått sammen med diskusjon.no. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 At det er så mange svette nerder her! Må bare oppdatere litt, så kommer med en saftig bump. Hadde det ikke vært for diskusjon.no så hadde jeg aldri møtt jenta mi, så nå digger jeg forumet enda mer 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker Diskusjon fordi man kan diskutere ! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) 1 - Aktivt forum, som betyr mange forskjellige diskusjoner + kategorier som passer de fleste 2 - Alltid en eller annen skrulling som får meg til å le eller fortvile. Her finner man en god mix! 3 - Mye kunnskap, enten det er snakk om samfunn generelt, politikk, elektronikk oooog så videre. 4 - Gode moderatorer. edit; Damn, har visst postet i denne tråden tidligere. Endret 23. januar 2012 av Quote Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 - Høyt aktivitet - For det meste gode holdninger - Høyt nivå på brorparten av innleggene i de seriøse kategoriene - Godt administrasjonsoppsett, dvs. gode administratorer, moderatorer og forumveiledere - En evig kilde til tidsforbruk - Unik humor og informasjon - Stabilt - Universalt, har alt av kategorier og diskusjoner man måtte trenge på et forum Sannheten er at det er ikke noe annet forum som diskusjon.no i Norge, det er rett og slett det beste forumet Norge har, uansett hva du måtte interessere deg for! Er stolt av å kunne hjelpe til å drifte en slik fantastisk side! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ikke sikker. Men mangfoldet antar jeg? Det er jo et stort forum (var det ikke Norges største?) og en får som regel alltid respons nå det er noe en lurer på. En ting jeg lurer på nå forresten; Er ikke dette "Hardware.no" lenger? Har vel ikke hengt helt med i svingene sikkert, men har egentlig ikke fått med meg når og hvordan navnet ble endret til "diskusjon.no". Men om det fortsatt er hardware.no, vet jeg ikke. Begynte jo på gamle Hardware på Delphi før dette startet opp, men det begynner jaggu å bli lenge siden nå Aner ikke om det fortsatt eksisterer? Endel sverget jo på å fortsette der når dette startet, for det var bare noe ubrukelig fjortisgreier mente de. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 diskusjon.no er gjeldende forumet for hele tek.no nettverket, det inkluderer Akam.no Amobil.no Gamer.no Hardware.no Insidetelecom.no Mobilen.no Tek.no Teknofil.no Vg.no sitt forum er norges største. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er en lett måte å finne informasjon, selv om man i visse tilfeller må være ganske kritisk. Folkene man finner her er generelt vennlige, selv om diskusjoner om temaer med forskjellige meninger kan hetes opp. Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes det er flott å ha et forum hvor man kan ta opp alt mellom himmel og jord, at det er en kategori for alt! Ellers er designet og brukervennligheten et stort pluss Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Vg.no sitt forum er norges største. Har jeg vanskelig for å tro. Er det bra da? Ser ganske teit ut syns nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå