Gå til innhold

Hva liker du med Diskusjon.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var faktisk veldig hyggelig lesning! Blir glad av å lese hvor mange som setter pris på moderatorteamet, og selv om det ikke er ros til meg direkte, så føler jeg meg truffet. Takk! :)

Det jeg liker godt med forumet er den utrolig viljen til å dele kunnskap og erfaringer. Brukerne her gjør utvilsomt dette forumet til et av de mest interessante stedene å tilbringe tiden sin på nett. Selv om hovedvekten av brukerne er gutter mellom 16 og 25 så finner man også flere og flere representanter fra andre grupper i samfunnet og det gjør det bare enda mer interessant!

I tillegg vil jeg sende litt ros oppover i systemet og til de andre i teamet også. Det er utrolig motiverende og spennende å jobbe med folk som er såpass flinke, reflekterte og som har en såpass prof innfallsvinkel til denne jobben. Noen vil kanskje si vi tar jobben i overkant seriøst, det er tross alt bare et forum, men vi vet veldig godt at det ikke bare er et forum for de som tilbringer tid her. Det er også et lite samfunn i seg selv. I tillegg har vi i kulissene et virkelig ønske om reflektere og bidra til samfunnet som en formidler av budskap. Alt pakket inn i presseetiske idealer som blir fulgt tettere enn mange av de tradisjonelle mediene velger å følge dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikter du til vannkjøling, Wikipedersen?

Ja, blant annet :) Slike ting er det ikke store miljøer for i vårt lille land; ikke der jeg bor i hvert fall. Så det er flott å ha et sted hvor man kan diskutere saker og ting som ikke er så utbredt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

At det er så mange svette nerder her!

Må bare oppdatere litt, så kommer med en saftig bump.

Hadde det ikke vært for diskusjon.no så hadde jeg aldri møtt jenta mi, så nå digger jeg forumet enda mer :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

1 - Aktivt forum, som betyr mange forskjellige diskusjoner + kategorier som passer de fleste

2 - Alltid en eller annen skrulling som får meg til å le eller fortvile. Her finner man en god mix!

3 - Mye kunnskap, enten det er snakk om samfunn generelt, politikk, elektronikk oooog så videre.

4 - Gode moderatorer.

edit;

Damn, har visst postet i denne tråden tidligere.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

- Høyt aktivitet

- For det meste gode holdninger

- Høyt nivå på brorparten av innleggene i de seriøse kategoriene

- Godt administrasjonsoppsett, dvs. gode administratorer, moderatorer og forumveiledere

- En evig kilde til tidsforbruk

- Unik humor og informasjon

- Stabilt

- Universalt, har alt av kategorier og diskusjoner man måtte trenge på et forum

Sannheten er at det er ikke noe annet forum som diskusjon.no i Norge, det er rett og slett det beste forumet Norge har, uansett hva du måtte interessere deg for! Er stolt av å kunne hjelpe til å drifte en slik fantastisk side! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke sikker. Men mangfoldet antar jeg? Det er jo et stort forum (var det ikke Norges største?) og en får som regel alltid respons nå det er noe en lurer på.

En ting jeg lurer på nå forresten; Er ikke dette "Hardware.no" lenger?

Har vel ikke hengt helt med i svingene sikkert, men har egentlig ikke fått med meg når og hvordan navnet ble endret til "diskusjon.no". Men om det fortsatt er hardware.no, vet jeg ikke.

Begynte jo på gamle Hardware på Delphi før dette startet opp, men det begynner jaggu å bli lenge siden nå :ohmy:

Aner ikke om det fortsatt eksisterer? Endel sverget jo på å fortsette der når dette startet, for det var bare noe ubrukelig fjortisgreier mente de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...