lokeland Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Liker best at jeg stadig får bekreftelser på hvor normal jeg er. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker Mine Innlegg funksjonen, uten den hadde jeg ikke vært registrert på forumet. 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker at diskusjon.no er en massiv kilde til informasjon - samtidig som det går ann å holde en casual og useriøs tone Samtidig er det fint å treffe på likesinnede i sine sære interesser Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sikter du til vannkjøling, Wikipedersen? Liker også at det er noe å snakke med i hver eneste kategori, og at det er så mange forskjellige kategorier, du kan snakke om alt på dette forumet. ( mer eller mindre ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker Mine Innlegg funksjonen, uten den hadde jeg ikke vært registrert på forumet. Helt enig. Hver gang jeg er på et IPB-forum uten denn funskjonen så etterspør jeg den. Skulle ønske den kune bli delt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker at forumet dekker et utrolig stort område emner. Tenker på alt ifra spill relaterte spm til religion o.l. Har blitt fullstendig avhengig av forumet opp etter årene. Bra jobbet :-) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Aktiviteten de raske svarene mange folk som kan det de snakker om IPB Endret 12. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Æ like å snakke med folk, det e artig å sosialt! D e treveligt å få svar på det man lurer på Æ håpe at ikke diskusjon.no blir nedlagt. For det har æ hørt rykter om Langdon Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) kom på at jeg også liker de gode svarene fra moderatorer og veiledere i tråder og over pm. Fikse spoiler for mobil-mode? mas litt her du : https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=747 Endret 12. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Pros: Utrolig mange forskjellige underforum som en kan bruke. Selv om jeg bare er innom rundt 6ish av dem daglig er det bra med så mye variasjon, og jeg får nesten alltid bruk for noen av dem før eller siden. Hyggelig folk, mye å lære her. Folk med stor variasjon med tanke på oppvekst, utdanning osv. Dette gjør at du får meninger fra mange forskjellige synsvinkler. Snille moderatorer som tilater akkurat nok. De må ikke på død og liv stenge en litt små tullete tråd med en gang, eller slette et litt dumt innlegg. Samtidig lar de ikke folk slippe unna med all slags dritt heller. Cons: Kan bli litt for mange forum og litt for lite aktivet på noen av dem. Noen ganger hvis du lurer på noe angående f.eks. Tegneserier så lønner det seg nesten å poste i OT-baren for å få svar. Oppryddingen i spille forumet var et typisk eksempel på det, men som Diskusjon nå har ryddet litt opp i Dette er ikke kritikk til forumet, men angående folket. Noen ganger kan det føles som det ikke er så stor variasjon som man gjerne skulle ønske. Jeg mener på ingen måte å snakke ned til noen eller å generaliser. Har bare fått litt inntrykk av at den generelle diskusjon brukeren er en hvit gutt mellom 16-25år med interesse i data. Det er også et par folk som vet absolutt alt her. Edit: En ting til angående Mine innlegg. Før så kunne jeg trykke på Mine innlegg og fort finne frem til alle innleggene jeg hadde skrevet, helt tilbake til 07. Er det fortsatt mulig? Endret 12. mars 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 kom på at jeg også liker de gode svarene fra moderatorer og veiledere i tråder og over pm. Fikse spoiler for mobil-mode? mas litt her du : https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=747 Feilleste posten og dens innhold, beklager Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg liker at folk klager når det er 4-5 off-topic poster på rad i en tråd, og at de er flink til å rapportere postene slik at moderatorene kan være raske med å slette dem. Det er svært få steder på internett hvor ting går så rolig og strukturert for seg som her inne, og det merkes på brukerne at de liker det sånn. Hvis en diskusjon begynner å bli off-topic så hopper brukerne på rapporter-knappen samtidig som de ber de i tråden skjerpe seg, framfor å falle i samme felle selv. Også liker jeg RPP, fordi der er det masse babez. 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg liker at folk klager når det er 4-5 off-topic poster på rad i en tråd, og at de er flink til å rapportere postene slik at moderatorene kan være raske med å slette dem. Det er svært få steder på internett hvor ting går så rolig og strukturert for seg som her inne, og det merkes på brukerne at de liker det sånn. Hvis en diskusjon begynner å bli off-topic så hopper brukerne på rapporter-knappen samtidig som de ber de i tråden skjerpe seg, framfor å falle i samme felle selv. Også liker jeg RPP, fordi der er det masse babez. Ser for meg Dorian smyger seg inn i tråden sent på natt og venter i buskene mens jentene tar bilder av seg selv. Uff, for et feil bildet å ha i hodet. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 liker alle de hyggelige menneskene her jeg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Forumet er så behagelig å bruke! Lett å finne fram, lett å bla gjennom tråder, temaer osv. Ellers liker jeg godt, som så mange har sagt, at det er en enrom kilde til informasjon, inspirasjon, diskusjoner, kunnskap, humor osv. Samtidig liker jeg også rapporterings- og plussmulighetene, og ikke minst at det stadig jobbes hardt med å forbedre forumet på alle punkter. Det er gull verdt! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Enig, dette forumet har det beste grensesnittet av alle forum jeg er på. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 - Oversiktelig - Aktive moderatorer som rydder der det trengs - Takhøyde Keep up the good work! Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg liker at det er omfattende med et vidt spekter av kategorier, og er glad for at reglene generelt sett er så frie som de kan være. Liker også at det er gode muligheter for å følge med på egne innlegg (selv om jeg skulle ønske at det var mulig å se tilbake på alt), og fraværet av negativt rykte. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Også liker jeg RPP, fordi der er det masse babez. This. Also, kategoriene. Så mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Snille moderatorer som tilater akkurat nok. De må ikke på død og liv stenge en litt små tullete tråd med en gang, eller slette et litt dumt innlegg. Samtidig lar de ikke folk slippe unna med all slags dritt heller. Ja. Folkelige moderatorer, istedenfor forumpoliti. De tar faktisk en spøk, i forhold til mange andre. At det er så oversiktlig. At det har en "sosialt"-del, der folk faktisk kan bli "venner" At det er så mange forskjellige forum og underforum, du har liksom alle fora på nettet samlet i et stort! RPP At det er raske svar, veldig ofte. Ikke overdrevne superstrenge regler vi må overhode, men istedenfor kan vi være med å bestemme litt av de. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå