Gå til innhold

Javascript-problem

Anbefalte innlegg

Hei!

--> Link <--

Har sittet å tweaket litt på et dynamic news-system jeg har lastet ned, men har et problem. Det er et hovedvindu som viser valgt nyhet samt 3 alternativer. Problemet mitt er at i de 3 alternativene skal jeg ikke ha noe bilde, men om man prøver å kun trykke på linken (feltet utenfor bildene) så endrer ikke den dynamiske bakgrunnen seg. Den endrer seg kun når man trykker på selve bildet. Jeg vil gjerne at den skal skifte når man trykker på selve linken, ikke bare på bildet.

Wow, dette ble kludrete, jeg skylder på hvor trøtt jeg er.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, til venstre så har du "nyheten" som er valgt. Til høyre er det 3 sånne gråe bokser. Disse 3 gråe boksene er egentlig linker. Når man trykker på disse gråe boksene så endrer hvilken "nyhet" som er valgt, akkurat slik som den skal. Problemet er, at det er en bakgrunn (litt mørkere enn default) på disse grå boksene som skal vise hvilken nyhet som er valgt. Den endrer seg kun om man trykker på bildene i linken, ikke om man trykker utenfor. Men jeg skal jo egentlig ikke ha noen bilder der, så jeg trenger at bakgrunnen skal endre seg når man trykker på linkene uten bilder.

Håper det ble litt mer forståelig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...