kesse Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dama skal ha nytt kamera, hun bruker det stort sett til å ta bilder inne (portrett), så det bør være godt i lavt lys. I tillegg tar hun litt "feriebilder" i typisk godt naturlig lys, så der regner jeg med at alle gjør det greit. Det skal være så lite som mulig, men om det er litt størrelse på kamera gjør ingenting.¨ Noen tips? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Canon S95 burde gjøre jobben, selv om den ligger 136.- kroner over budsjettet deres ville jeg nok spander de få ekstra kronene Lenke til kommentar
Plutoid Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Canon S95 burde gjøre jobben, selv om den ligger 136.- kroner over budsjettet deres ville jeg nok spander de få ekstra kronene Ville heller kjøpt et mer lyssterkt kamera hvis man skal ta bilder inne og da helst uten blits. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Samsung EX1 kommer under budsjettet ditt. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg er også ute etter ett kompakt-kamera som egner seg til innebruk og sånn det ser ut nå så blir det nye Canon Ixus 310 pga. kortenden, det er godt og ha 24 mm inne. Må bare vente litt og se når det kommer i butikken:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå