Gå til innhold

Hvor mange holder til i vår hovedstad?

kans

56 stemmer

1. 1. Bor du i Oslo ?

2. 2. Hvilken bydel?

• Bydel Alna
    • Bydel Bjerke
    • Bydel Frogner
    • Bydel Gamle Oslo
    • Bydel Grorud
    • Bydel Grünerløkka
    • Bydel Nordre Aker
      0
    • Bydel Nordstrand
      0
    • Bydel Sagene
    • Bydel St. Hanshaugen
    • Bydel Stovner
    • Bydel Søndre Nordstrand
      0
    • Bydel Ullern
    • Bydel Vestre Aker
      0
    • Bydel Østensjø
      0
    • Bor ikke i Oslo

Anbefalte innlegg

Grunnen til at mange utkantfolk reagerer på dop, horer og fanteri i Oslo er jo fordi det aldri skjer i deres egen lille bygd. Disse 'turistene' befinner seg jo også for det meste rundt sentrum som f.eks Jernbanetorget og områdene rundt som er svært belastet i forhold til dette. Oslo er så mye mer enn dette og jeg blir så oppgitt hver gang noen nevner at "den ene gangen jeg var i Oslo så var det mange narkomane der!".

Ta dere en tur til Ullern, Holmenkollen, Bygdøy og egentlig alle andre steder utenfor midt i sentrum så finner dere ut at det ikke er så mye sex, drugs n rocknroll som dere skal ha det til.

Flott innlegg, helt enig. Jeg bor på Ullern jeg også, og Oslo er en utrolig fin by om man går inn for å se noe annet enn nedtissede tbanestasjoner ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på Oslo S en gang. Jeg måtte betale ti kroner for å gå på do. Da jeg kom inn, var lyset blått og lilla. Dårlig service var det også.

SERIØST? VAR LYSET BLÅTT OG LILLA? Fyfaen det der må være noe av det verste jeg har hørt noen gang. DÅRLIG SERVICE I TILLEGG? Wow, det tror jeg aldri noensinne har skjedd på bygda. Nei vettu hva. Dette her hørtes faktisk så dårlig ut at jeg tror det er bedre forhold i Khartoum og Mogadishu.

_________

Seriøst:

De pengene er for å holde narkisene unna. Hadde det vært bedre om det var gratis, men det sto en gjeng med narkomane som satt hverandre sprøyter ved vasken. Nei? Trodde ikke det nei...

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye service å få på utedoen på bygda heller, jeg går alltid inn igjen med frostskader på baken, men der betaler jeg heller ingenting.

Lyset er vel blått og lilla for at de narkomane ikke skal se blodårene sine, så å ta ti kroner i tillegg synes jeg er smør på flesk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...