Gå til innhold

Hvor mange holder til i vår hovedstad?

kans

56 stemmer

1. 1. Bor du i Oslo ?

2. 2. Hvilken bydel?

• Bydel Alna
    • Bydel Bjerke
    • Bydel Frogner
    • Bydel Gamle Oslo
    • Bydel Grorud
    • Bydel Grünerløkka
    • Bydel Nordre Aker
      0
    • Bydel Nordstrand
      0
    • Bydel Sagene
    • Bydel St. Hanshaugen
    • Bydel Stovner
    • Bydel Søndre Nordstrand
      0
    • Bydel Ullern
    • Bydel Vestre Aker
      0
    • Bydel Østensjø
      0
    • Bor ikke i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei! Hvor mange av oss bor i vårt flotte lands hovedstad?

Legg gjerne med en liten "historie" om hvor du er oppvokst og om du fortsatt bor der eller om du kunne tenkt deg å flytte tilbake dit :)

Endret av kans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i Oslo en gang og der var det faen meg masse narkiser og utlendinger.

Har vore i Oslo fleire gongar, men sist eg var der blei eg møtt av ein som ville selge eit eller anna ukjent stoff til meg.

Når eg skulle ta toget tilbake var det ein som åpent skreik ut "AMFETAMIN".

Kjekk oppleving.

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange utkantfolk reagerer på dop, horer og fanteri i Oslo er jo fordi det aldri skjer i deres egen lille bygd. Disse 'turistene' befinner seg jo også for det meste rundt sentrum som f.eks Jernbanetorget og områdene rundt som er svært belastet i forhold til dette. Oslo er så mye mer enn dette og jeg blir så oppgitt hver gang noen nevner at "den ene gangen jeg var i Oslo så var det mange narkomane der!".

Ta dere en tur til Ullern, Holmenkollen, Bygdøy og egentlig alle andre steder utenfor midt i sentrum så finner dere ut at det ikke er så mye sex, drugs n rocknroll som dere skal ha det til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Eg basere ikkje helhetsinntrykket mitt på ei oppleving, men eg dele det, sidan det var ekstraordinært for meg.

Det inntrykket eg har av Oslo er at ein er innelukka. There is no escape. SKYSCRAPERS EVERYWHERE, GOD DAMN IT. Men det er mange fleire ting å gå på/til.

(og ja, eg veitt at me ikkje har skyskraparar i Noreg, men det var bare for å få fram eit poeng.)

Lenke til kommentar

Men jeg har da gått masse forbi Oslo S også siden jeg gikk på Oslo Handelsgymnasium ved Solli Plass i 3 år og bodde vekselsvis på Nordstrand og Drøbak... Jeg burde ha fått noen tilbud, etter hva alle disse bygdemenneskene beretter.

Jeg jobber ved Karl Johan ca. 4min fra Oslo S og jeg har jammen ikke fått tilbud om noe knark. Ikke en gang en nigeriansk hore har lagt seg etter meg! Pokker, er jeg så stygg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også lei alle som sier at den ene gangen de har vært i Oslo så var det bare masse narkomane. Jeg har blitt spørt om jeg vil ha noe, men det er et enkelt "nei" så gå videre.

Dette skjer da heller ikke hele tia så stort problem er det ikke.

Oslo er en fantastisk by, og er MYE større en Oslo S

Man har f.eks oslomarka

5546861a518e0ccb829351ffb20dacd0.jpg

Vaarturer-i-Oslomarka_lightboxorg.jpg

to_barn_320x209.jpg

Eller selve byen,aker brygge og operaen

PIC00022.jpg

aker_brygge04.jpg

oslo0508.jpg

oslo-opera-house.jpg

oslo.jpg

Endret av kans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...