Gå til innhold

Praktisk og ryddig toalettmappe til mann

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en praktisk og ålreit toalettmappe for å organisere meg skikkelig på tur. Dagens er et stort høl med et stort rom til rot og noen vide sidelommer til annet rot. Innen kofferten er pakket opp igjen ligger alt hulter til bulter, og jeg kunne like greit brukt en bærepose. Faktisk hadde en pose vært mer praktisk siden den har større volum og mer mer oversiktlig :)

Det jeg ønsker meg er en utbrettbar mappe - gjerne lagt for å henge opp på en knagg eller hylle. Inni ser jeg for meg småromg og hemper med strikk for å feste alle små og store ting på plass. Gjerne med medfølgende beholdere for såpe, sjampo, etc. Den må ha nok lagringplass til at alle de vanlige tingene har hver sin plass slik at den alltid er ryddig. Jeg er lei rot!

Noen som har tips? Websider sette stor pris på, da jeg slipper å løfte på rompa for å sjekke ut produktene, men alle konkrete forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Primært: pose er det beste. Nærmere bestemt de 1-litersposene du kan ha med ombord på flyet.

Subsidiært, om prioriteringen ikke er fullt så hard: både Lifeventure og Sea to summit har det du er ute etter. Du finner begge merker i «reisebutikker» og en del sportsbutikker.

Lenke til kommentar

Bruker KLMs lille "Business-klasse-mappe" på korte turer.

Kompakt og lett å pakke:

Barberhøvel, uten "holder"

Liten boks med barberskum

Etterbarberingskrem

Liten tannkremtube

Tannkost

Deo

og litt nødvendige piller

og hadde tatt to slike om jeg hadde hatt hår harhar.gif

Lenke til kommentar

Det var et par greie på Amazon ja, men usikker på kvaliteten, og nedtur med shippingkostnader.

Foreløpig holder jeg en knapp på http://www.handysize.no/produkter/toalettmapper--toalettvesker/toalettmappe-travel-kit-hombre-til-guttaboysen-fra-dakine.aspx Ikke den peneste, men praktisk inndeling og greit å kunne sjekke ut produktet i en butikk på forhånd.

Men bare fortsett med tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...