tvilling83 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har to jobber en hundre prosent og en 24 prosent. jeg vil nå si opp den jobben der jeg jobber hundre prosent. pga av utmattelse og mobbing. er hundre prosent sykemeldt, og legen har og sagt at jeg må slutte i jobben før den tar helt knekken på meg. jeg har blitt tilbudet å jobbe hundre prosent i jobben der jeg nå har 24 prosent, å begynne med en gang. Når jeg sier opp jobben vil jeg si at hvis det er mulighet vil jeg slutte før oppsigelsetiden er ferdig(3 månder). men arbeigsgiver liker meg ikke og hvet at hun vil gjøre alt vanskelig for meg. har jeg noen rettigheter her eller er det noe nav kan hjelpe med. kommer uansett til å være sykemeldt ut oppsigelstiden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg ville spurt arbeidsgiveren om jeg kunne slutte. Hvis ikke hun liker deg så ville det antagelig vært en glede å bli kvitt deg, særlig ettersom du ikke står på noen arbeidsliste der nå siden du er sykmeldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå